© Πριν λίγο σε παράδρομους της Νέας Σμύρνης τα ΜΑΤ συνέλαβαν ένα δεκατετράχρονο παιδάκι, που τους πέταγε πέτρες και τους φώναζε δολοφόνους! Και δεν είχε άδικο γιατί μόλις δόθηκε στο χώμα ένα δεκαπεντάχρονο! Όσοι έβγαιναν από την κηδεία, έκαναν κλοιό, μάντρωσαν τα ΜΑΤ και απαίτησαν να αφεθεί ελεύθερο το μικρό! Το γράφω για να πω τούτο: τέτοιες συλλήψεις κάνουν οι εβραίοι στη Λωρίδα της Γάζας! Συλλαμβάνουν παιδιά παλαιστινίων που τους πετάνε πέτρες… ή τα γαζώνουν με πολυβόλα! Τα δεκάχρονα, τα δωδεκάχρονα, τα δεκατετράχρονα! Έλεος μωρέ! Έλεος! Όχι και Παλαιστίνη η Αθήνα! (Eirini N.)
© Μέχρι και η Δρούζα και η Στεφανίδου καλύτερα από την ΕΡΤ στάθηκαν σήμερα. Την ώρα που καιγόταν η Νέα Σμύρνη, η ΕΡΤ μετέδωσε εκπομπή της Μάγιας Τσόκλη, αφιέρωμα στο Μάνο Χατζηδάκη και ακολουθεί η συμβολική (;) ταινία Λαός και Κολωνάκι.
© Η ευαισθησία τους έφτασε μέχρι την αναβολή του ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ.
© Καλή κάλυψη των γεγονότων έγινε και από τον ΣΚΑΪ που κατάφερε να αξιοποιήσει τις τεχνικές δυνατότητες με τις οποίες έχει προικιστεί (3G μεταδόσεις, ελικόπτερα κλπ).
© Πάντως τα γεγονότα μεταξύ άλλων ανέδειξαν και πολλά ασυμβίβαστα. Δεν γίνεται πολιτικός προϊστάμενος της Αστυνομίας και των κρατικών ΜΜΕ. Δεν γίνεται πρόεδρος των δημοσιογράφων και αστυνομικός συντάκτης. Δεν γίνεται αντικειμενικός δημοσιογράφος σε υποκειμενικά κανάλια…
© Κατά τ’ άλλα όλοι αλλάζουν το πρόγραμμα τους. Από τους ΦΑΚΕΛΟΥΣ και τους ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, μέχρι τα μεσημεριανά και τα πρωϊνά. Πάντως, η επιλογή να εμφανίζονται πολιτικοί αυτές τις ώρες δεν είναι και η πιο εύστοχη. Μάλλον είναι οι τελευταίοι που θέλουν οι τηλεθεατές να ακούσουν.
© Αν δεν υπήρχε πάντως όλη αυτή η μετάδοση, ίσως ο κόσμος να ήταν πιο ενεργός κι αντί να κάθεται στον καναπέ του να παρακολουθεί, έχοντας την ψευδαίσθηση ότι συμμετέχει αλλάζοντας κανάλια, ίσως και να ‘βγαινε στους δρόμους…



December 9th, 2008 at 19:35
Aπό που και ως που ένα 3g κινητό που κάνει 50 ευρώ είναι τεχνολογική ικανότητα (του ΣΚΑΙ) και ένα link που κάνει 10000 ευρώ (των “χαζών” άλλων καναλιών) δεν είναι τεχνολογική ικανότητα , μόνο εσύ ξέρεις mediator.
December 9th, 2008 at 19:44
Αγαπητέ soutien επιλέγεις να αναφερθείς στο κινητό των 50, όπως λες, ευρώ, αλλά όχι στο ελικόπτερο των εκατομμυρίων με τη γυροσκοπική κάμερα και τo link απο ανταγωνιστική μικροψυχία υποθέτω.
Ακόμη κι έτσι όμως, γιατί κανένα άλλο κανάλι δεν εκμεταλλεύεται αυτή τη φθηνή τεχνολογία για άμεση μετάδοση εικόνων, έστω και με κακή ποιότητα εικόνας;
Γιατί απλά δεν αρκεί το κινητό, αλλά χρειάζεται και η σχετική τεχνολογία στο master και η αυτονόητη φαντασία.
December 9th, 2008 at 19:50
…
“τέτοιες συλλήψεις κάνουν οι εβραίοι στη Λωρίδα της Γάζας”
Οι Ισραηλινοί, αγαπητέ μου, οι Ισραηλινοί. Αφού κάνεις που κάνεις τον παρακινδυνευμένο παραλληλισμό, φρόντισε τουλάχιστον να τον κάνεις καλά…
December 9th, 2008 at 21:11
Γιατί, τι σε κάνει να νομίζεις ότι είμαστε ανώτεροι από τους Παλαιστίνιους?
December 10th, 2008 at 02:28
Mediator πως φαίνεται ότι δέν είσαι της πιάτσας…
Δεν θέλει καμία τεχνολογία στο master – μιλάμε για μια κάρτα Mobile connect (τζάμπα – με 1 χρόνο συνδρομή 14€ το μήνα) και ένα πρόγραμμα που δείχνει την 3g εικόνα στο πισί σου και από εκεί κατευθείαν σε πηγή. Το πρόγραμμα το δίνουν οι τρεις κινητάδες σε κάθε ενδιαφερόμενο κανάλι τζάμπα και αυτό εάν έχεις κανένα εταιρικό συμβολαιάκι με πάνω από 100-200 πελατόνια .
Εάν λοιπόν το έχουν όλοι γιατί μόνο το ΣΚΑΙ το χρησιμοποιεί?
Το πρόβλημα είναι ότι τα κανάλια που σέβονται τις συμβάσεις της ΕΤΙΤΑ (δηλαδή όλα πλην του κ$#%$χανείου που λέγεται ΣΚΑΙ) αρνούνται να στερήσουν την δουλειά σε 4 ειδικότητες που θα βγαίναν για ζευξη και μετάδοση και να τους αντικαταστήσουν με ένα κινητάκι…
Όμως, εχεις δίκιο για το ελικόπτερο – να ξέρεις όμως ότι συνεργασία με ελικόπτερα έχουν όλοι (ROBINSON νοικιασμένα ανα περίπτωση)
December 10th, 2008 at 02:41
@ Soutien
Το κινητό 3G δεν είναι για να υποκαθιστά τους οπερατέρ και τους ηχολήπτες. Είναι για ντοκουμέντα και σπάνιες περιπτώσεις που δεν μπορεί να μπει κάμερα (πχ.επεισόδια). Σου θυμίζω τις handycam που έχουν όλα τα κανάλια, κι αυτό που εργάζεσαι και τις χειρίζονται δημοσιογράφοι (εννοείται πως δεν συμφωνώ με αυτό). Γιατί δεχόμαστε τα ντοκουμέντα που έχουν τραβηχτεί από πολίτες, αλλά όχι αυτά των δημοσιογράφων; Δεν υπάρχει μόνο άσπρο και μαύρο.
Η διαφορά με το ελικόπτερο του ΣΚΑΪ είναι ότι είναι δικό του, πετάει κάθε μέρα κι έχει εξοπλισμό που κανένα άλλο ελληνικό κανάλι δεν διαθέτει (γυροσκόπιο και λινκ). Διαφωνείς;
December 10th, 2008 at 05:04
Σωστός για το ελικόπτερρο αγαπητέ.
Δεν έχουν όλα τα κανάλια handycam – ούτε αυτό που εργάζομαι. Όσαν έχουν και τα χρησιμοποιούν δημοσιογράφοι καταπατούν συμβάσεις.
Ένα ντοκουμέντο που θα τραβηχτεί από τηλεθεατή – ακόμα και από δημοσιογράφο (πχ μια κρυφή κάμερα) προφανώς να παιχτεί , αλλά ότι στέλνεις “επι τούτου” το μαραφετάκι 3g αντί συνεργείου είσαι φάουλ και καταγγελτέο στα όργανα της ΕΤΙΤΑ
December 10th, 2008 at 06:19
Sorry alla kai egw molis diavasa oti einai texnologiki dinatothta to 3g kai to elikoptero ( pou exoun oloi oi thleoptikikoi ) mou sikothike h trixa. eleos! . Eipame kalo to glipsimo mexri kapoiou oriou omws.
December 10th, 2008 at 06:31
Apo pote egine to 3g eidiki texniki dinatothta? ( Mallon meso tsipias kai vlakeias – gia aftous pou en8ousiazonati efkola- 8a to elega egw ) Elikoptero simioteon exoun oi perissoteroi thleoptikoi sta8moi. ANT1 , Mega akoma kai to Star!!! Prosexte afta pou grafete otan 8elete na sas diavazei o kosmos.
P.S. Na 8imomaste kai merika pragmata. O Alafouzos merika xronia prin kataxrewse olh thn agora – Ermis AE -
December 10th, 2008 at 12:39
Ωραία…! Να κάνουμε argue για το περιτύλιγμα και όχι για το περιεχόμενο!!! Το θέμα μας, δηλαδή, είναι τα νέα τεχνολογικά μέσα και πως χρησιμοποιούνται από τα κανάλια;;;
December 10th, 2008 at 12:55
Ε καλά αφού επιμένετε ας επικροτήσουμε τα κανάλια που αναγκάζουν τους συντάκτες να χρησιμοποιούν το δικό τους κινητό για τις τηλεφωνικές ανταποκρίσεις και οι τεχνικοί διευθυντές τους δεν έχουν ακούσει όχι για 3G, αλλά ούτε για stereo,16:9 και HD.
Για τα ελικόπτερα τα είπαμε και παραπάνω, άλλο να δανείζεσαι μια φορα το χρόνο το ελικόπτερο της κ. Μαριάννας και της κ. Μαρί κι άλλο να το αξιοποιείς καθημερινά.
Αλλά ως συνήθως. Το παν στην Ελλάδα είναι να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα…
December 10th, 2008 at 14:00
Γιατι κανετε τον κοπο να εχετε διαφορετικη γνωμη απο τον Mediator; Αυτος εχει το καρπουζι, εχει και το μαχαιρι. Αυτος εχει παντα την τελευταια κουβεντα, εγκρινει, λογοκρινει, δεν δημοσιευει οσα δεν βολευουν τις αποψεις του, τη γνωμη του και τα υποστηριζομενα. Μ’ αλλα λογια, η πραγματικη, αυθεντικη εννοια του ελευθερου λογου και του ανεξαρτητου blog.
December 10th, 2008 at 14:01
Και μονο που “το σχολιο μου περιμενει εγκριση”, επιβεβαιωνονται τα σχολια.
December 10th, 2008 at 14:14
@Lakis ωραίο το προβοκατόρικο σχόλιο σου. Μπορείς να μου πεις και μια φορά που το blog σου λογόκρινε σχόλιο;
Κατά τ’ άλλα η λογική των blogs είναι να εκφράζουν τις απόψεις όσων τα γράφουν. Δεν είναι το ΑΠΕ, blog είναι το mediablog
December 10th, 2008 at 14:27
Mediator, ο,τι δεν σε βολευει και δεν σε χαϊδευει γινεται αυτοματα “προβοκατορικο”. Με το δικαιολογητικο της ευπρεπειας του λογου, η λογοκρισια των σχολίων στο Mediablog ειναι προληπτικη (το σχολιο πρεπει να εγκριθει απο την medioτητα σου. Γνωμες που δεν βολευουν τις μονομανιες σου και τις προσωπικες σου εχθρες η τα προσωπικα σου φλερτ και που εμπεριεχουν, π.χ. συμπαθητικη σταση στο Mega, αρνητικη στο Σκαϊ, θετικη για τον Σομπολο ή διορθωσεις στις ανακριβειες που γραφεις, ειναι “προβοκατορικα σχολια” και χρηζουν της αμεσης απαντησης σου. Και βεβαια τα blogs εκφραζουν τις αποψεις ΟΣΩΝ γραφουν και οχι ΕΚΕΙΝΩΝ που τα γραφουν απο καθεδρας και που σπευδουν να επιβαλουν τις δικες τους αποψεις. Κι αν τα παραπανω ειναι “προβοκατορικα”, βγαλε τα σε δημοψηφισμα των αντιφρονουντων με τις μονομανιες σου και τον με υποκριτικη μετριοπαθεια σκεπασμενο ξερολισμο σου, για να δεις τις αποψεις του συνολου και οχι του ατομου.
December 10th, 2008 at 14:29
@soutien.
Ποια διαταξη νομου παραβιαζεται για να θεωρείται ισχυουσα η αποψη σου οτι οταν “στέλνεις “επι τούτου” το μαραφετάκι 3g αντί συνεργείου είσαι φάουλ και καταγγελτέο στα όργανα της ΕΤΙΤΑ¨”
December 10th, 2008 at 16:33
Τι 3G και μα….ες!!!Εδώ έκανε εκπομπή για τα γεγονότα ο …Παπανώτας!!!
December 10th, 2008 at 18:10
@Lakis
Sorry, νομίζω πως χάθηκα στη δίνη της φιλοσοφίας του μεσημεριού! “…τα blogs εκφράζουν τις απόψεις ΟΣΩΝ γράφουν και όχι ΕΚΕΙΝΩΝ που τα γράφουν από καθέδρας και που σπεύδουν να επιβάλουν τις δικές τους απόψεις”. Κατά τη γνώμη μου, το περιεχόμενο του blog διαμορφώνεται από όλους εμάς που συμμετέχουμε. Δεν προσπαθεί κανείς να επιβάλει την άποψή του. Ελεύθερα υπάρχουν τόσο ο λόγος, όσο και ο αντίλογος. Είναι κουραστικό να βλέπουμε παντού συνωμοσίες, απλά και μόνο γιατί οι υπόλοιποι απαντούν σε αυτά που γράφουμε και τυχαίνει να έχουν αντίθετη γνώμη!
@Dirty princess
Όλοι κάνουν εκπομπές για τα γεγονότα! Παπανώτας, Λαμπίρη και όλοι οι όμοιοί τους! Όλοι έχουν άποψη και δη πολιτική, γιατί κάπως πρέπει να δικαιολογήσουν το ρόλο τους και να προβάλουν τη γραμμή του καναλιού που τους ταίζει…!
December 10th, 2008 at 18:25
Εδώ αγαπητέ Νεφεληγερέτη – αυτό παραβιάζεται.
http://www.etita.gr/portal/index.php?id=5,161,0,0,1,0
Θέμα: Μη εφαρμογή άρθρου Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας
Καλούμε την Επιθεώρηση Εργασίας, Σταδίου 29, όπως προβεί σε άμεσο έλεγχο στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ ΤV, που εδρεύει στην οδό Φαληρέως 2 στο Παλαιό Φάληρο, γιατί καταστρατηγεί την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, άρθρο 9 που αναφέρεται στα link.
«i. Τα εξωτερικά γυρίσματα καλύπτονται από ομάδα αποτελούμενη από δύο μέλη, ήτοι από ένα Εικονολήπτη τηλεόρασης ή Διευθυντή φωτογραφίας και από ένα Τεχνικό ENG ή Hχολήπτη ή Bοηθό Eικονολήπτη…. Και ii. Κάθε εξωτερική μετάδοση, ζωντανή ή μαγνητοσκοπημένη, καλύπτεται από ομάδα αποτελούμενη από δύο Ηλεκτρονικούς ράδιο-ζεύξεων – Link σε κάθε σημείο στο οποίο απαιτείται ράδιο-ζεύξη».
Σας πληροφορούμε ότι σύμφωνα με την απόφαση του Υφυπουργού Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας Κου Γιακουμάτου , η από 31η Μαρτίου 2005 Συλλογική Σύμβαση Εργασίας κηρύχτηκε υποχρεωτική και ισχύει για όλους τους Τηλεοπτικούς Σταθμούς Εθνικής Εμβέλειας.
December 10th, 2008 at 21:24
Αγαπητε soutien,
xωρις να θεωρηθω φιλονικος η νομικιζων ,παρατηρω ότι καταγγελια για μη τηρηση της Συλλογικης Συμβαση Εργασιας του αρθρου 9, στην οποια παραπεμπει ο υπερσυνδεσμος της απαντησεως σου και απευθυνεται στο Γραφείο Ειδικού Γραμματέα Σ.ΕΠ.Ε.,εχει ημερομηνια αποστολης το 2006 ,οποτε τιθεται το ερωτημα εάν ο τηλεοπτικος σταθμος Σκαι συνεχιζει μια αντισυμβατικη συμπεριφορα μεχρι σημερον ανευ δυσμενων συνεπειων ή εχει εκδοθει απορριπτικη αποφαση περι αυτης, την οποια αγνοεις.(αγνοω και εγω).
Παντως ,επι των ημερων μας, ισχυει η ΣΣΕ που υπεγραφη τον Απριλιο του 2007 και γεγονος είναι ότι η διατυπωση του αρθρου 9 δεν διακρινεται για την σαφηνεια της ,αφου προεισαγωγικως οριζεται ότι «Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον υφιστάμενο εξοπλισμό των Τηλεοπτικών σταθμών» «τα εξωτερικά γυρίσματα καλύπτονται από ομάδα αποτελούμενη από δύο μέλη…κτλ» .εν αντιθεσει ,επι παραδειγματι ,με την σαφηνεια που διακρινει τη νομοτεχνικη εκφραση του επομενου αρθρου 10, συμφωνα με το οποιο ρητα οριζεται οτι «Οι τηλεοπτικοί σταθμοί αναλαμβάνουν την δέσμευση να μη προβούν σε μαζικές απολύσεις»
Ητοι ,λαμβανοντας υπ οψιν στο ένα αρθρο (ελαστικη συμπεριφορα) ,δεσμευτικως(προσταγη- ανελαστικη συμπεριφορα) στο άλλο αρθρο.
Ενδεχομενως ,το παραθυρο αυτό (δηλ. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν…κτλ) ανοιγοκλεινει κατά το δοκουν ,του τηλεοπτικου σταθμου και των τεχνικων του.
December 11th, 2008 at 01:08
Σωστά τα λες για την ΣΣΕ του 2007 , τον σύνδεσμο τον έβαλα χάριν συντομίας αλλά όπως επίσης σωστά επισημαίνεις η τρέχουσα ΣΣΕ μιλάει για δύο μέλη τεχνικών ραδιοξεύξεων για την υλοποίηση της σύνδεσης. Το ζεύγος εικονολήπτη – ηχολήπτη που συμπληρώνει την τετράδα δεν ορίζεται σαφώς αλλά επειδή τον ρόλο του εικονολήπτη δεν μπορεί βάση της ΣΣΕ να τον αναλάβει τεχνικός άλλης ειδικότητας καταλύγουμε ότι σε μια ζωντανή μετάδοση πρέπει να σταλθούν κατ’ ελάχιστον 3 τεχνικοί. (*Στην πράξη όλοι στέλνουν τεσσερεις) Προσοχή μιλάμει για τεχνικούς – εάν την ζευξη την υλοποιήσει μη τεχνικός τότε αυτό αποτελεί παραβίαση της συλλογικής σύμβασης)
Τα παραπάνω τα σέβονται όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί πλην ΣΚΑΙ , το γνωστό απεργοσπαστικό κανάλι που στις στάσεις εργασίας συνηθίζει να βγάζει ειδήσεις από την Deutche Welle και τους τους πάλαι ποτέ εκτός ΕΣΗΕΑ ρεπόρτερ του BBC.
ΝΕφεληγερέτη και mediator , το θέμα του ΣΚΑΙ από όπου κα να το πιάσεις βρωμάει τι να λέμε
December 11th, 2008 at 11:43
Φίλε Iojik,
Δεν είπα ότι είμαστε ανώτεροι των Παλαιστινίων. Είπα, όχι και Παλαιστίνη η Ελλάδα, διότι εμείς έχουμε πατρίδα και σημαία από καταβολής κόσμου, και δεν μας κυνηγάειτο προτεκτορατο των αμερικάνων οι Εβραίοι!
December 11th, 2008 at 11:54
Φίλε Anonymous,
Επιμένω, εβραίοι! Αυτό είναι το όνομά τους! Το όνομα της φυλής τους!
Παραδείγματα: Hebrew, Hebranian,Hebraic. hebraism,hebraist, Hebraistic, hebraize.
With all due respect, αλλά, έτσι είναι!
December 11th, 2008 at 13:35
Δεν κατάλαβα, κι από πότε ένα 14 χρονο που πετάει πέτρες, δεν πρέπει να συλλαμβάνεται; Αν το έκανε σε γήπεδο,θα τον είχαν πιάσει…αμάν με αυτή την δήθεν ευαισθησία σας…
December 11th, 2008 at 13:53
Πάντως και δικό μου σχόλιο για το Mega έχει λογοκριθεί από τον mediator και “κατεβάστηκε” πάραυτα. Για να μην ανοίξουμε κουβέντα, αποσαφηνίζω ότι δεν εξέθετα πρόσωπα, αλλά μια κατάσταση.
Και ναι, συμφωνώ κι εγώ ότι τα blogs είναι κυρίως οι σχολιαστές τους και όχι η άποψη του δημιουργού τους. Γιατί δεν μας ενδιαφέρει η άποψη του ενός, αλλά των πολλών, για τη ζύμωση.
December 11th, 2008 at 14:48
Στον @liakes,Respect!
December 11th, 2008 at 16:23
@ Ευαγγελία Διευκρίνισε όμως και το σχόλιο: Κατηγορούσες χωρίς στοιχεία αλλά κατονομάζοντας στέλεχος του σταθμού ότι χρησιμοποιούσε “πλάγια” μεσα για την επαγγελματική του/της ανέλιξη. Αν μπορείς να υποστηρίξεις τέτοια καταγγελία υπάρχουν πιο ενδεδειγμένοι χώροι για να την κάνεις από το blog μας. Αυτό είναι πάγια αρχή.
Επίσης να θυμίσω σε όλους ότι αυτή τη συζήτηση την έχουν ανοίξει κατά καιρούς διάφοροι καλοθελητές (π.χ. El Tipos κλπ), οι οποίοι αφού έβγαλαν τη χολή τους γιατί τους κόβαμε υβριστικά, αήθη ή κακόβουλα σχόλια, στο τέλος εξαφανίστηκαν.
Είτε το θέλετε, είτε όχι στο blog ισχύουν κάποιες αρχές τις οποίες πιστεύουμε. Αν διαφωνείτε με αυτές προφανώς δεν ανήκετε σε αυτούς που έχουν καταθέσει μέσα σε 2 χρόνιοα σχεδόν 18 χιλιάδες σχόλια.
December 11th, 2008 at 21:03
Μediator λάθος θυμάστε. Δεν κατονόμασα κανέναν απολύτως. Απολύτως. Από τα συμφραζόμενα ίσως κάποιος να καταλάβαινε για τι πράγμα μιλούσα. Και δεν έλεγα ότι χρησιμοποιούσε πλάγια μέσα για την ανέλιξη του, αλλά ότι εμποδίζει την ανέλιξη άλλων, που δεν απειλούν καν τη θέση του. Έχει διαφορά αυτό. Τα δε στοιχεία που λέτε δεν είχα, είμαι εγώ η ιδία και τα στοιχεία μου τα έχετε από την εγγραφή μου. Αν κάποιος ενοχλείτο από το Mega, εναντίον εμού θα στρεφόταν.
Αναρωτιέμαι όμως, πώς εσείς εδώ γράφετε ό,τι θέλετε για οποιονδήποτε (πρόσφατο παράδειγμα ο Πάνος Σόμπολος- αποδείξεις έχετε ότι ντροπιάζει το κανάλι του και την ΕΣΗΕΑ;) ή επιτρέπετε να λένε τσόκαρο τη Μαριέττα Χρουσαλά (σας έφεραν αποδείξεις γι αυτό; υπάρχουν αποδείξεις για κάτι τέτοιο;) ή να καταφέρονται εναντίον του ΑΝΤ1 και οποιουδήποτε άλλου καναλιού (για το ALTER πριν λίγες ημέρες βγάλατε στον αέρα σχόλια “παπάδες”) εκτός από το MEGA.
Επίσης, όταν σχετικά πρόσφατα δεχτήκατε τη διαμαρτυρία της διευθύντριας της LIFO για άρθρο σας, ήσασταν μάλλον εχθρικός απέναντι της και δεν δείξατε καμία κατανόηση ή σεβασμό ως προς την αντίδραση της. Ό,τι θέλατε είπατε και δεν το παίρνατε πίσω.
Μήπως θα έπερεπε τελικά να δώσετε μια σαφέστερη εικόνα του τι είναι το Media blog για να ηέρουμε κι εμείς πού μπαίνουμε;
Ή θα τηρείτε μια συγκεκριμένη γραμμή αφού υποστηρίζετε ότι το blog είναι αποκλειστικά “δικό σας” ή θα υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας και το κέφι μας να σχολιάσουμε, χαρατσώνοντας τα σχόλια που δεν σας αρέσουν και φυσικά δεν εννοώ τ αυβριστικά ανούσια σχόλια (είμαι σίγουρη όμως ότι γνωρίζετε πως κανείς δεν αναφέρεται σε αυτά…)
Ελπίζω να δημοσιευθεί αυτό το σχόλιο μου, γιατί θα ήταν αδικία να μείνει το προηγούμενο με την απάντηση που δώσατε.
December 12th, 2008 at 01:53
Να υποθέσω ότι το σχόλιο μου θα αναρτηθεί όταν αλλάξει η σελίδα, ή το έφαγε η μαύρη τρύπα;
December 12th, 2008 at 02:20
@ Ευαγγελία
Μονίμως κακόπιστη απέναντι μας. Καλώς ή κακώς το moderation καθυστερεί τα σχόλια γιατί το blog δεν είναι αποκλειστικής απασχόλησης. Δουλεύουμε κιόλας.
- όσον αφορά το σχόλιο σας ξέρεις καλά ότι ένα όνομα κι ένα e-mail δεν είναι αποδεικτικό στοιχείο για όποιον θα ήθελε να στραφεί εναντίον σου και φυσικά εμείς δεν θα τα δίναμε ποτέ. Επιπλέον, επειδή έχει συμβεί στο παρελθόν σε πολλά blogs δυστυχώς οι θιγόμενοι στρέφονται κατά του blog και όχι κατά των σχολιαστών γιατί θεωρούν ότι είναι πιο εφικτός στόχος ο διαχειριστής του blog από έναν… άνγωστο σχολιαστή. Άλλωστε τα είπαμε. Αυτές οι καταγγελίες έχουν πιο αρμόδιους αποδέκτες από τα blogs.
- για τα σχόλια για τη στάση του -πολύ συμπαθούς κατά τ’ άλλα- κ. Πάνου Σόμπολου στην πρόσφατη δολοφονία του 15χρονου, αλλά και τον “σακάτη” της κ. Χρουσαλά νομίζω πως δεν χρειάζεται καν να επιχειρηματολογήσω παραπάνω. Είναι προσωπικές απόψεις που ευτυχώς δεν τις διαβάζεις μόνο εδώ, αλλα και σε πολλά άλλα blogs αυτές τις μέρες.
- ο έντονος διάλογος με τη LiFO έγινε με απόλυτο αλληλοσεβασμό. Φιλοξενήσαμε κάθε ένσταση τους και απαντήσαμε, όπως οφείλαμε, σε κάθε μια με παλιότερα άρθρα τους για το θέμα. Το ποιος έχει δίκιο θα το κρίνουν οι αναγνώστες. Από πότε η πιστη στις απόψεις μας έγινε επιθετικότητα;
- Το Mediablog έχει δώσει πολύ ξεκάθαρο στίγμα για το τι είναι μέσα από αυτά που γράφει εδώ και δυο χρόνια. Δεν είναι ούτε εφημερίδα, ούτε portal ενημέρωσης με έμμισθους συντάκτες. Συνεπως εκφράζει τις απόψεις (αλλά και τις μεταξύ τους διαφωνίες) όλων όσων γράφουν. Αδικείτε κατάφορα την προσπάθεια τη δική μου και των φίλων που συγγράφουν λέγοντας ότι “χαρατσώνουμε” σχόλια, καθώς πέρα απ’ το εν λόγω σχόλιο σας δεν νομίζω ότι είχατε άλλη τέτοια εμπειρία που να δικαιολογεί τόσο εύκολα και αβίαστα συμπεράσματα.
- Στο κάτω κάτω γιατί δεν δοκιμάζετε να γίνετε μέλος της ομάδας μας; Πάντως επειδή σας αρέσει να έχετε την τελευταία λέξη, σας υπόσχομαι ότι όχι μόνο θα δημοσιεύσω την επόμενη απάντηση σας, όπως και όλες τις προηγούμενες, αλλά αυτή τη φορά δεν θα μπω και στον πειρασμό να ανταπαντήσω γιατί είναι πιο δημιουργικό να blogαρω, απ’ το να απολογούμαι…
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
December 12th, 2008 at 12:13
Σιγά την τεχνολογική επιτυχια – καλυψη του ΣΚΑΙ TV με τα 3G.
Θα έπρεπε ο super-τεχνικος διευθυντης του ΣΚΑΙ TV να γνωρίζει τα εξης:
1. Η 3G τεχνολογια στην Ελλάδα είναι πολύ πίσω για αυτό δεν μπορεί κανείς να έχει uninterrupted data-video stream επειδη υπάρχει packet loss.
2. Η 3G τεχνολογια στην Ελλάδα καλό θα ήταν(πιο ασφαλες) να την χρησιμοποιεί για downloads.
3. Στην ανάλυση που χρησιμοποιήθηκε στον αέρα απαιτουσε μεγαλύτερη χωρητικότητα.
4. Θα μπορούσε να μην βγάλει την 3G εικόνα σε full screen έτσι ώστε να είναι καλύτερη σε ποιότητα στην εικόνα.
5. Θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει prog-download για να μην εχει loss και να έχει καλύτερη ανάλυση ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ και εμείς κάτι στο οποιο θα μπορουσαμε να διακρινουμε τι γινεται.
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ BROADCASTING στην Ελλάδα υπαρχουν ατομα τα οποια δεν ειναι τεχνικοι (με πτυχια – εξειδικευση)….. και κατεχουν θεσεις . ετσι γινεται στην χωρα αυτη.
December 12th, 2008 at 14:11
Είναι έξυπνο να σου λένε ότι θέλεις να έχεις την τελευταία λέξη όταν απαντάς σε κάτι που σε αφορά. Ο διάλογος δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα σε τέτοιες περιπτώσεις και αν είσαι λίγο συμπλεγματικός αναρωτιέσαι μήπως έχουν δίκιο και το βουλώνεις.
Το μονίμως κακόπιστη απέναντι σας από πού προκύπτει; Έχω παραπονεθεί ποτέ; Ούτε τότε που χαρατσώσατε το σχόλιο μου δεν το έκανα. Το έκανα τώρα γιατί είδα κι άλλον δυσαρεστημένο και κατάλαβα ότι γίνεται μάλλον συστηματικά, κάτι που με ενόχλησε περισσότερο από όταν νόμιζα ότι αφορούσε μόνο εμένα.
Ακόμα, έχω σχολιάσει καμιά δεκαριά φορές μόνο στο blog σας, το πολύ,οπότε το ότι δεν μου κόψατε άλλο σχόλια πέραν του ενός, δεν συνιστά στοιχείο της δημοκρατικότητας σας.
Κοιτάξτε mediator, είναι φανερό απο το ύφος των απαντήσεων σας σε όσους διαφωνούν μαζί σας πως διακρίνεστε από την αλαζονία του “έλα ρε που θα πεις εσύ στο blog μου ό,τι γουστάρεις, ή, που θα μου την πεις κι από πάνω”. Δεν το θεωρώ μη θεμιτό, το θεωρώ τουλάχιστον αγενές όμως.
Και αυτό το λέω για την απάντηση σας σε μένα πιο πάνω και όχι για το κομμένο μου σχόλιο.
Για τα υπόλοιπα που γράφετε δεν απαντώ, γιατί θέλουν πολύ συζήτηση και δεν με ενδιαφέρει να την κάνω, όπως δεν σας ενδιαφέρει επίσης να την κάνετε.
Σας εύχομαι καλή συνέχεια και εύχομαι μια μέρα να αποκτήσετε και την εγκυρότητα που θα σας προσδώσει η αντικειμενικότητα που σας λείπει.
Εθχαριστώ για τη φιλοξενία.