τη Βρετανία, την Αυστρία, την Ουγγαρία, τη Φινλανδία, τη Ρουμανία, την Ολλανδία, και στην Ελλάδα φυσικά, οι ευρωεκλογές διόγκωσαν τα ποσοστά των ακροδεξιών σχηματισμών κι αυτό είναι το ένα από τα δύο κρίσιμα σήματα· το άλλο είναι η μεγάλη αποχή, που σε ορισμένες χώρες (και μάλιστα από τις φρέσκιες στη δημοκρατία, όπου θα περίμενε κανείς να υπάρχει δίψα συμμετοχής) ξεπέρασε και το 80%. Απολύτως ίδια δεν είναι όλα αυτά τα μορφώματα, μοιράζονται πάντως τις ίδιες κύριες (ή «μεγάλες») ιδέες: την αντιπαγκοσμιοποιητική αισθηματολογική ρητορική, τον εθνικισμό, το πάθος για την «καθαρότητα» του έθνους τους και τη μισαλλόδοξη στάση έναντι των «ακάθαρτων» που ζουν στην πατρίδα τους, είτε για μετανάστες πρόκειται είτε για αλλόθρησκους ή αλλόχρωμους ομογενείς τους, που τους θεωρούν παρακατιανούς, άρα αποβλητέους. Δεν πρόκειται απλώς για εκμεταλλευτές κάποιου κοινωνικού φόβου απέναντι στον άλλον, αλλά για τους κυνικά μεθοδικούς καλλιεργητές της ξενοφοβίας.
Πώς αντιμετωπίζει ο Τύπος τα ακροδεξιά κόμματα στις διάφορες χώρες της Ευρώπης δεν το ξέρω. Μπορώ απλώς να υποθέσω ότι ο και καναλάρχης Σίλβιο Μπερλουσκόνι δεν θα παρέλειψε να πριμοδοτήσει τους συμμάχους του της «Λέγκας», με τους οποίους άλλωστε συμφωνεί απολύτως. Στη χώρα μας πάντως τα περισσότερα ιδιωτικά κανάλια άνοιξαν εξ αρχής θερμότατη αγκάλη για να υποδεχτούν τον κ. Καρατζαφέρη και τα πρωτοπαλίκαρά του. Δεν υπάρχει εκπομπή, οποιουδήποτε περιεχομένου, όπου να μην έχει εμφανιστεί κατ’ επανάληψη ο αρχηγός του ΛΑΟΣ ή ο κ. Βορίδης, ο κ. Γεωργιάδης, ο κ. Βελόπουλος, ο κ. Πλεύρης.
Να είναι αυτοί οι τελευταίοι των σοφών του γένους, οπότε είναι ύψιστη ανάγκη να τους ακούμε καθημερινά και καθεβραδινά; Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο, ας αρχίσουμε ως έθνος τα βαβαί – παπαί- ιαταταί. Μήπως τα κανάλια τηρούν απλώς με τον δέοντα σεβασμό τα προβλεπόμενα για τον χρόνο προβολής των κομμάτων; Οχι βέβαια. Ο χρόνος του ΛΑΟΣ, το οποίο, παρεμπιπτόντως, διαθέτει και ιδιόκτητο κανάλι, υπερβαίνει τον χρόνο που παραχωρείται αθροιστικά στο ΚΚΕ και τον ΣΥΡΙΖΑ. Επιπλέον, οι τηλεάρχοντες επιφυλάσσουν όλη την ευγένειά τους στους εκπροσώπους του ΛΑΟΣ και όλη την ειρωνεία τους στους εκπροσώπους των κομμάτων της Αριστεράς, που τους αντιμετωπίζουν περίπου σαν παρείσακτους (εξαιρείται η κ. Κανέλλη, ίσως λόγω δημοσιογραφικής καταγωγής). Δεν θυμάμαι κανέναν στρογγυλοτραπεζάρχη που να ενοχλήθηκε απ’ όσα λένε οι του ΛΑΟΣ για τους μετανάστες, για τους Εβραίους, για την Πόλη που όπου να ’ναι την ανακτούμε, για τη «Μεγάλη Ελλάδα» («Μεγάλη Ελλάς, το όραμα για μας», αυτό είναι το σύνθημα των οπαδών του ΛΑΟΣ, οι οποίοι, μαζί με τους άσπονδους φίλους τους της «Χρυσής Αυγής» έχουν σφετεριστεί και το σύνθημα του Ανδρέα Παπανδρέου «Η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες»).
Οχι, δεν είναι αποκλειστικά τηλεγεννημένο το ΛΑΟΣ. Αλλά δίχως το γάλα που αφειδώς του πρόσφεραν τα κανάλια, δεν θα μεγάλωνε τόσο γρήγορα.



June 10th, 2009 at 18:25
Η Lega έχει πολλές διαφορές από το ΛΑΟΣ, η σημαντικότερη εκ των οποίων είναι οτι πρόκειται για ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΟΜΜΑ, κατεβαίνει δηλαδή μόνο στη Βόρεια Ιταλία και η επιρροή της στην Κεντρική και τη Νότια Ιταλία είναι από ελάχιστη έως μηδαμινή.
Επίσης στην Ιταλία οι πολιτικοί δεν βρίσκονται όλη την ώρα στην τηλεόραση, και οι ειδήσεις (αν και ελεγχόμενες από τον Berlusconi) είναι ειδήσεις και όχι talk show με παράθυρα και “σχολιαστές”.
Πάντως συμφωνώ με το άρθρο.
June 10th, 2009 at 20:31
Ναι καλά.
Τι ποσοστά έδιναν όλοι οι τηλεκαναλάρχες στον ΛΑΟΣ πριν τις ευρωεκλογες, και τι ποσοστό στον ΣΥΡΙΖΑ και στους Οικολόγους;
Αν υπήρχε σπρώξιμο από τους καναλάρχες θα έδιναν στον ΛΑΟΣ διψήφια ποσοστά (όπως έναν χρόνο πριν έδιναν και στον ΣΥΡΙΖΑ). Αυτό όμως ποτέ δεν το έκαναν.
Όμως καμία ευαισθησία δεν δόθηκε στο γεγονός της αβάντας που εδινε ο Λαζόπουλος στον ΣΥΡΙΖΑ και αφού είδει κι απόειδε στο τέλος έδινε αβάντα στους Οικολόγους.
Φυσικά θα ήθελα να δώσω και μία μεγάλη μούντζα στον ΣΚΑΙ και στην Καθημερινή του κυρίου Μπουκάλα για τις δημοσκοπήσεις που έδιναν τρίτο κόμμα τους αγαπημένους τους Οικολόγους – Πράσινους, τα οποία δεν απαληθεύτηκαν ποτέ.
Κύριε Μπουκάλα η αξιοπιστία της εφημερίδας στην οποία εργάζεστε έπιασε τον πάτο της μπουκάλας. Αυτό το γεγονός φυσικά δεν το σχολιάζετε Γιατι; Ε; Ε;
June 11th, 2009 at 02:05
maroulakos
Τι εννοείτε δηλαδή λέγοντας ότι οι καναλάρχες θα έπρεπε να δίνουν διψήφια ποσοστά στο ΛΑΟΣ? Ότι τα είχε κι αυτοί δεν τα έβγαζαν? Ότι τα είχε, αυτοί δεν τα έβγαζαν και επηρέασαν έτσι ψηφοφόρους που ενώ ήταν έτοιμοι (καθοδηγούμενοι, κατ’ εσάς), να ψηφίσουν Καρατζαφέρη, ψήφισαν τελικά Βεργή, ΣΥΡΙΖΑ, ΕΕΚ;
Εκτός κι αν εννοείτε τη δημοκρατία του τρίτου ράιχ. Εκεί να σσς καταλάβω. Αλλά καρατζαφέρης για φύρερ; Μον ντιέ, τσ τσ τσ…. Ένα τόσο δα φουρνάκι έχετε… Άει στο διάολο μαρουλόνια…
June 11th, 2009 at 02:10
jorge televisio
Η Lega έχει πολλές διαφορές από το ΛΑΟΣ, η σημαντικότερη εκ των οποίων είναι οτι πρόκειται για ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΟΜΜΑ, κατεβαίνει δηλαδή μόνο στη Βόρεια Ιταλία και η επιρροή της στην Κεντρική και τη Νότια Ιταλία είναι από ελάχιστη έως μηδαμινή.
Ειλικρινά δεν μας ενδιαφέρουν οι συμπτώσεις/διαφορές του νεοφασισμού. Ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος έγινε ανάμεσα στις κτηνώδεις ομοιότητες του δυτικού καπιταλισμού. Με εβραίους. κομμουνιστές και άλλους για προφάσεις. Αυτή τη φορά θα είμαστε προετοιμασμένοι μάγκα… Προσέξτε….
June 11th, 2009 at 02:41
δυο σημειωσεις ως γεγονοτο(ΟΧΙ ΩΣ ΣΧΟΛΙΑ):
1)η χρυση αυγη βριζει το λαος. αρα δεν υπαρχει θεμα φιλιας οπως αναφερει το αρθρο.
2)τα μεσα της χωρας στηριζαν τον συνασπισμος κ τον εφεραν σε διψηφια ποσοστα. ο λαος ομως κατι αλλο επελεξε
June 11th, 2009 at 04:03
Παντελώς ατυχές το άρθρο του πολυγραφότατου κ. Μπουκάλα, πάσχει από σοβαρή επιχειρηματολογία, αντικειμενικότητα, και ιστορικη μνήμη.
Πρώτον, το ΛΑΟΣ είτε μας αρέσει είτε όχι είναι το μονο κόμμα που κατάφερε να αυξήσει εντυπωσιακα τα ποσοστά του στις Ευρωεκλογες. Άρα το ΛΑΟΣ είναι από μόνο του “ειδηση”. Τόσο “ειδηση” όσο είναι και ο ΣΥΡΙΖΑ που με μια τόσο κακή κυβέρνηση που εξεφτελίζεται καθημερινά δεν κατάφερε να γίνει τρίτο κόμμα… λες κι ο “Δεκέμβρης” δεν έγινε ποτέ!
Δεύτερον, το ΛΑΟΣ εγινε “ειδηση” διότι αυξησε την δυναμή του στις κάλπες. Δεν αύξησε την δυναμη του σε δημοσκοπήσεις που παράγγειλαν τα καναλια και ετοίμασαν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων αλλά επειδή ένα μερος του “κυρίαρχου λαού” ψηφισε αυτο το κόμμα.
Τρίτον, συγκεκριμένος χρόνος για τα πολιτικά κομματα σε μη προεκλογικές περιόδους δεν υφίσταται. Ο κάθε καναλαρχης, ειδησαρχης και εκπομπάρχης φιλοξενει οποιον νομίζει για όση ώρα νομίζει. Όποιος διαφωνεί ας απευυθυνθεί στο ΕΣΡ.
Τεταρτον, η πολιτική απομονωσης, απαξίωσης, περιφρόνησης των ακροδεξιών κομμάτων είχε εφαρμοστεί με μεγάλη αποτυχία ακόμη και από την Ευρωπαϊκή Ενωση έναντι της Αυστρίας το 2002, την εποχή του διαβόητου Γεργκ Χάιντερ. Και αυτοί που εμπνεύστικαν αυτην την πολιτική, την μαζεψαν όταν είδαν ότι ειναι αδιέξοδη και αντιδημοκρατική, αφού στην ουσία επεβαλαν εμπάργκο σε μια χώρα που ψήφισε δημοκρατικά και κατ’ ελευθερη βούληση.
Πέμπτον, ποια δημοσιογραφική δεοντολογία και ποιο δημοκρατικό ιδεώδες υπαγορεύει στον δημοσιογράφο να φερθεί με αγένεια, να ψέξει ή και να αποπέμψει τον καλεσμένο του εάν ο ερωτών διαφωνήσει ιδεολογικα και ηθικά με τον συνεντευξιαζόμενο;
June 11th, 2009 at 11:11
Το ΛΑΟΣ πολεμάτε από όλα τα κέντρα εξουσίας, δεν υποστηρίζεται, μη μας τρελάνετε κιόλας. Αντίθετα το κώμα των κουκουλοφόρων υποστηριζόταν ένθερμα αλλά γκρεμοτσακίστηκε. Όσο για το παραλήρημα περί εθνικισμού και ρατσισμού που γράφεται, αυτά είναι επιεικώς κουταμάρες. Το ΛΑΟΣ έχει σαφείς, δίκαιες και πολιτισμένες προτάσεις για να σωθούν και οι αλλοδαποί και η Ελλάδα.
Το τελευταίο άρθρο του Tango… Women To Tango, Salsa And Ballroom Dance Classes
June 11th, 2009 at 13:35
τελικά πολύ “φασισταριό” …διαβάζει το mediablog.
είναι και μερικοί που είναι άσχετοι…
είναι και κάποιοι που κάνουν τους άσχετους.
και αρχίζω με τα εύκολα: α)φυσικά piroski και έχουν τα κανάλια υποχρέωση να δίνουν χρόνο σε ΟΛΑ τα κόμματα ανάλογα με τη δύναμή τους στις ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ εκλογές (τα κανάλια έχουν πάρει ΤΣΑΜΠΑ τις συχνότητες με συγκεκριμένες υποχρεώσεις).
β)το ΚΚΕ δεν παίζει στο MEGA, παίζει πολύ λίγο στους άλλους και ο ΣΥΡΙΖΑ, παίζει γενικά παντού. Και το πλήρωσαν κι οι δύο αυτό, το μεν ΚΚΕ δεν είχε την τύχη να απαντήσει για ΓΕΡΜΑΝΟ κλπ κι ο δε ΣΥΡΙΖΑ μπέρδεψε τον κόσμο με τις απόψεις του.
γ) Ε όχι και το ΛΑΟΣ δεν έχει προβολή και στήριξη από τα κανάλια. Τους έχουνε δώσει τη δυνατότητα να λένε ότι θέλουν, χωρίς αντίλογο για τους ξένους και οι φοβίες του κόσμου αντανακλούν το ποσοστό τους.
ΕΛΕΟΣ πια με τα φασιστάκια.
Να πάνε στις τρύπες τους, μαζί με τους χρυσαυγίτες που και καλά δεν είναι παρεάκι, γιατί έτσι βολεύει. Που τα πουλάνε αυτά?
δ) Ο δημοσιογράφος που ΔΕΝ πιέζει το ένα κώμα και ρωτάει τον εκπρόσωπο του άλλου ΑΛΗΤΙΕΣ ή τον διακόπτει ή δεν τον αφήνει να μιλήσει, είναι συνηθισμένος.
Από αυτό όμως, μέχρι να του αναγνωρίσω και το δικαίωμα να το κάνει έχει απόσταση
Κι αυτή την απόσταση πρέπει να μην την ξεχνάμε..
June 11th, 2009 at 14:34
@ Αλλ σταρ γαμε
Εννοώ ότι αν έσπρωχναν τα κανάλια τον ΛΑΟΣ, τότε θα τον έσπρωχναν και στις δημοσκοπήσεις. Κάτι το οποίο δεν έγινε.
Επομένως άκυρο το σχόλιο του Μπουκάλα.
June 11th, 2009 at 15:56
Το ποιος θα πάει στη τρύπα του θα το πει η ιστορία και καλύτερα φασιστάκι παρά αναρχοκουμουνιστάκι. Όσο για τις φοβίες δεν είναι του κόσμου, είναι των μανάδων μας και των μικρών παιδιών μας που φοβούνται να βγουν έξω με την κατάσταση που έχουν δημιουργήσει οι Αριστεριστές της κακιάς ώρας με τις Αμερικανοκίνητες πολιτικές τους.
Το τελευταίο άρθρο του Tango… Women To Tango, Salsa And Ballroom Dance Classes
June 11th, 2009 at 16:42
@all star game
Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω πολύ καλά την Ιταλία, έγραψα ένα σχόλιο αναφορικά με τη Lega Nord και την αντιμετώπισή της από τα ιταλικά τηλεοπτικά κανάλια (δηλαδή τους ομίλους Rai, Mediaset, Sky και Telecom Italia – La 7). Δεν συμμερίζομαι της απόψεις της Lega και πολύ περισσότερο εκείνες του ΛΑΟΣ. Και προσωπικά έχω βαρεθεί να βλέπω στελέχη του εν λόγω κόμματος να βγαίνουν όλη την ώρα στην τηλεόραση και να σχολιάζουν τα πάντα… σε λίγο θα τους δούμε να σχολιάζουν και τις αμφισβητούμενες φάσεις στους αγώνες ποδοσφαίρου το βράδυ της Κυριακής.
June 11th, 2009 at 18:20
Ο κόσμος δεν είναι ούτε φασίστες, ούτε πρόβατα. Το ΛΑΟΣ δεν ανέβηκε ούτε επειδή το παίζουν τα κανάλια, ούτε επειδή ασχολείται με τα εθνικά θέματα (γιατί δεν ψηφίσανε Παπαθεμελή τότε;), ούτε καν λόγω της κρίσης (γιατί στην Ευρώπη ανεβαίνει και η κεντροδεξιά). Απλά ο κόσμος θέλει να τιμωρήσει για όλα όσα έκανε τον Καραμανλή, και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να του τη σπάσει από το να αναβαθμίσει το “συνένοικο της πολυκατοικίας”, τον οποίο ο πρόεδρος της ΝΔ είχε διώξει κάποτε κακήν κακώς επειδή άφηνε τα γνωστά υπονοούμενα περί Σαλώμης. Ο κόσμος χ… για ιδεολογίες. Του αρκεί οι πολιτικοί του να μην είναι αλλαζόνες. Γι’ αυτό οι χαμένοι φέτος ήταν ο Καραμανλής και ο Αλαβάνος και γι’ αυτό δεν έγινε πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ο Βενιζέλος. Και αν το ΛΑΟΣ και οι Οικολόγοι συνεχίσουν το ίδιο βιολί, θα έχουν την ίδια κατάληξη, από κόμματα να φαν’ και οι κότες!
June 11th, 2009 at 21:34
Δηλαδή το βρίσκετε τελείως αδύνατο να επιλέγει κάποιος το χριστιανικό ΛΑ.Ο.Σ, επειδή πιστεύει ότι ο φόβος του θεού και η πίστη, δεν θα αφήσει τα στελέχη του να κάνουν κάτι αντίθετο στη θρησκεία, όπως η κλοπή, η αδικία η αλαζονεία, ο αλόγιστος πλουτισμός, το ξεπούλημα των αξιών και της πατρίδας και άλλα τέτοια που βλέπουμε από τους άλλους?
Το τελευταίο άρθρο του Tango… Women To Tango, Salsa And Ballroom Dance Classes
June 12th, 2009 at 00:15
Δείτε αυτό το συγκλονιστικό ντοκυμανταίρ, βιντεοσκοπημένο απο τρείς νεαρούς αμερικανούς στην Βόρεια Ουγκάντα το 2003-04.
http://www.invisiblechildren.com
Συγκλονιστικό χωρίς την ευκολία με την οποία χρησιμοποιήται η λέξη κάθε φορά που περιγράφονται στα μήντια ειδήσεις, που δεν είναι συγκλονιστικές.
Δείτε τις εικόνες, τα κλάμματα και τις φωνές,δείτε το κολαστήριο των μικρών αφρικανών,τις απαγωγές τους απο ένοπλες ομάδες και την γενιτσαροποίησή τους σε φονικούς αντάρτες .Δέιτε πώς εγκαταλέιπουν τα βράδυα τα σπίτια τους και τους γονείς τους και πηγαίνουν σε άθλια νοσοκομεία να κοιμηθούν απο τον φόβο τους όλα μαζί για να μην τα βρούν οι αντάρτες.
Αυτό ίσως και να εξηγήσει στο μυαλό σας τα σαρωτικά κύμματα λαθρομεταναστών που επισκέπτονται την χώρα μας και τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.
Γιατί Πακιστάν,Αφγανιστάν,Ουγκάντα,Νιγηρία,Ιράκ,χώρες που μαστίζονται απο πολύχρονους πολέμους,απο πέινα,αρρώστιες και απο δίψα, είναι απολύτως λογικό να διώχνουν τα παιδιά τους και να τα στέλνουν εδώ.
Φορτώνω άσχημα και εγώ καμμιά φορά σάν τους κατοίκους της συνοικίας του Αγίου Παντελεήμονα.
Τους βλέπω να έχουν κάνει κατάληψη στα πεζοδρόμια και τους δρόμους και ενοχλούμαι που πλέον δεν μπορώ να κάνω την αγαπημένη μου βόλτα στην Αθήνα.
Η αλήθεια είναι πώς θέλω την ασφάλεια μου και δεν πολυγουστάρω τους μουτζαχεντίν στην Αθήνα.
Υπάρχει μια διαφορά κουλτούρας με όλους αυτούς και ιδιαίτερα με τους μουσουλμάνους στο θρήσκευμα. Οποιος έχει ταξιδέψει σε αραββικές χώρες αυτό σίγουρα το έχει διαπιστώσει.
Με ενοχλεί το πεινασμένο βλέμμα που αντικρύζουν τις Αθηναίες και το επιθετικό ύφος που κόβουν τους Αθηναίους.
Με ενοχλεί που μου την πέφτουν πέντε πέντε τόσο επίμονα στα φανάρια!
Με ενοχλεί που οι Ρουμάνοι επαίτες αναγκάζουν τα παιδιά τους και ζητιανεύουν μέσα στο μετρό και στα λεωφορεία.
Με ενοχλεί που στα πιο τουριστικά σημεια της πόλης μου, απλώνουν την παράνομη πραμάτεια τους χάμω.
Βλαστημάω όταν τους βλέπω να χτυπούν σαν χταπόδι αυτές τις γελοίες χλαπάτσες, έξω απο το’’ Μεγάλη Βρεταννία’’.
Ενοχλούμαι που δεν σέβονται και δεν προσφέρουνε τις θέσεις τους στους ηλικιωμένους ,μέσα στα μέσα μαζικής συγκοινωνίας.
Ενοχλούμαι που δεν μπορώ να καθήσω λεπτό ήσυχος να πιώ καφέ σε καφετέρια και δεν μπορώ να κολυμπήσω όπως παλαιότερα αμέριμνος, σε κάποια ελέυθερη παραλία.
Φοβάμαι να κατέβω νύχτα στο κέντρο και να πάω να πιώ ένα ποτάκι στο ”Soul” στην Ευριπίδου.
Ανάμικτα συναισθήματα γιατί παράλληλα νιώθω και μια περίεργη ικανοποίηση που στο σχολείο το παιδί μου έχει φιλαράκια ένα κινεζάκι και ένα μαυράκι απο οικογένειες μεταναστών.
Συχνά ακούω μαύρους και μαύρες νεαρές που είναι μετανάστες δεύτερης γενιάς να μιλάνε μέσα στο μετρό απτάιστως τα ελληνικά και πλημμυρίζω απο χαρά.
Τους βλέπω να μετέχουνε της ελληνικής παιδείας,να παρελαύνουν με την ελληνική σημαία,τα ”trendy” αλβανάκια να μην διακρίνονται και να μην ξεχωρίζουν πιά απο τα μοντέρνα ελληνάκια,μικτές παρέες λευκών μάυρων και κίτρινων πιτσρικάδων να πλημμυρίζουν τους δρόμους και να κάνουν skate στην πλατεία Σύνταγματος κάθε απόγευμα.
Σχολεία γεμάτα απο χρώματα, σχολειά πολυφυλετικά,παιδιά που διασκεδάζουν όλες τις γιορτές και τα χριστούγεννα και το πάσχα και το ραμαζάνι και δεν ξέρω και γώ ποιές άλλες,εικόνες που μόνο σε μεγάλες μητροπόλεις συναντά κανείς όπως στην Νέα Υόρκη, τώρα και στην Αθήνα.
Υστερα ακούω για το πρόβλημα,για τις φασαρίες στο κέντρο,για τις γκετοποιημένες πλέον περιοχές,για το κλονισμένο άισθημα ασφαλείας του πολίτη, για τις ανύπαρκτες λύσεις της πολιτείας στο πρόβλημά τους, για τους χρυσαυγίτες και τους αναρχικούς, για όλα ανεξαιρέτως τα πολιτικά κόμματα που εκμεταλεύονται ένα τόσο ευάισθητο θέμα για λόγους ψηφοθηρικούς.
Κι ύστερα βλέπω τα ντοκυμανταίρ του Αυγεροπουλου αλλά και άλλα απο ξένους ντοκυμανταιρίστες όπως αυτό εδώ των τριών Αμερικανών και καταλαβαίνω γιατί θα έκανα το πάν άν ήμουν και εγώ στην θέση των παιδιών αυτών,άν ήταν και το δικό μου παιδί στην θέση των παιδιών αυτών με σκοτωμένους γονείς και με σφαγμένα τα αδέρφια τους.
Αν θα βρισκα μερικές χιλιάδες δολλάρια για να περάσω απέναντι στην γή της επαγγελίας,άν μου έβαζαν μερικές χιλιάδες δολλάρια για να περάσω απέναντι κρυμμένος για ώρες κάτω απο ένα φορτηγό,σκαρφαλωμένος πάνω στην άγκυρα ενος πλοίου,περπατώντας ξυπόλυτος και διασχίζοντας δύο και τρέις και τέσσερεις χώρες,ταξιδέυοντας με βάρκα ακυβέρνητη εγκαταλελειμένη απο καπεταναίους του trafficking που προσπαθούν να αποφύγουνε τα μπλόκα των λιμενικών.
Και άν τα κατάφερνα και πάλι θα χα να αντιμετωπίσω έναν γολγοθά,πάλι θα’χα να αντιμετωπίσω ένα σορό δοκιμασίες κοιμώμενος στόν δρόμο χωρίς δουλειά,με χρώμα που οι άλλοι το αντιμετωπίζουν σαν σκουριά,κάνοντας τις ακαθαρσίες μου μέσα στο πάρκο του Αγίου Παντελεήμονα.
Και άν θα βρισκα σπίτι, έυκολα θα δίνα 50 ευρώ στην κάθε κωλόγρια και στον κάθε βρωμόπουστα έλληνα για να με βάλει να κοιμηθώ μαζί με άλλους 20 στρωματσάδα σε μια γκαρσονιέρα 30 τετραγωνικών, για να εισπράξει για την τρώγλη του ένα χιλιάρικο αφορολόγητο.
Και άν δεν έβρισκα δουλειά ίσως να αναγκαζόμουνα και να κλεβα νά φάω, να χορτάσω την πείνα μου,ίσως αναγκαζόμουνα να σφαζα,να κλεβα μια χατζάρα απο την σπασμένη βιτρίνα του οπλοπωλείου της Ομόνοιας και να κοβα και γώ κανένα χέρι η κανα πόδι απο έναν άλλον απελπισμένο μέσα στα στενά της αγοράς.
Να’κανα θελήματα για κάποιον πρεζέμπορο για να μπορέσω να ζήσω λιγο το όνειρο,μέχρι να φύγω απο την αυτήν την χώρα για κάποια πιο φιλόξενη.
Στην πατρίδα μου άλλωστε αυτό μου το ’χαν μάθει να το κάνω απο μικρός.
Σκότωνα και έβλεπα να σκοτώνουν απο τόσο δα μικρός και έχω συνηθίσει στο αίμα.
Στα τελευτάια λεπτά αυτού του φοβερού ντοκυμαντάιρ ένα παιδάκι κλαίει με λυγμούς, σχεδόν σπαράζει!
’’Δέν έχω τίποτα λέει μπροστά στην κάμερα και προτιμώ να πεθάνω παρά να μείνω άλλο στην γή!’’ ’’Μόνο με αυτά τα δανεικά ρούχα που μου δώσανε είμαι.’’
Αν είναι πάντως να πεθάνουν, προτιμώ να έρθουνε εδώ και άς ενοχλούμαι.Τουλάχιστον τα παιδιά.
Είναι σίγουρο πως η δική μου πατρίδα θα αναγκαστεί να κάνει κάτι περισσότερο απο την δική τους για να ζήσουνε.
Δέιτε απο την αρχή ώς το τέλος αυτό το πολύ δυνατό ντοκυμανταίρ των Jason Russell, Bobby Bailey και Laren Poole όπου περισσότερα απο 30,000 παιδιά έχουν απαχθεί απο τους αντάρτες του LRA-(Lord’s Resistance Army) απο την δεκαετία του 90 και εξαναγκάζονται να εκπαιδευτούν στά όπλα και να πολεμήσουν.
Τό ντοκυμανταίρ προβλήθηκε τον Μάιο του 2009 απο τις εκπομπές της Οπρα Γουίνφρευ και του Λάρυ Κίνγκ και οι 3 νεαροί ντοκυμαντερίστες προσπαθούν να δώσουν δημοσιότητα στο θέμα του πολέμου της Ουγκάντας και ένα τέλος στην εκμετάλευση των ανηλίκων απο τους αντάρτες.
Αν είναι πάντως να πεθάνουν, προτιμώ να έρθουνε εδώ και άς ενοχλούμαι.Τουλάχιστον τα παιδιά.
Είναι σίγουρο πως η δική μου πατρίδα θα αναγκαστεί να κάνει κάτι περισσότερο απο την δική τους για να ζήσουνε.
Δέιτε απο την αρχή ώς το τέλος αυτό το πολύ δυνατό ντοκυμανταίρ των Jason Russell, Bobby Bailey και Laren Poole όπου περισσότερα απο 30,000 παιδιά έχουν απαχθεί απο τους αντάρτες του LRA-(Lord’s Resistance Army) απο την δεκαετία του 90 και εξαναγκάζονται να εκπαιδευτούν στά όπλα και να πολεμήσουν.
http://parodynews.wordpress.com/2009/06/10/invisible-children/
Το τελευταίο άρθρο του parodynews… Mε χλιδάτο αεροσκάφος ο εμίρης και γώ με το τίποτα και πάλι ο κακομοίρης!
June 12th, 2009 at 01:25
Οι Αμερικάνοι είναι πολύ δυνατοί στα ντοκιμαντέρ, αλλά κάνανε πολύ χειρότερα στους κακομοίρηδες τους Σέρβους. Τα trendy Αλβανάκια ζουν μονο για να καταστρέφουν και όταν ζητάνε κάτι και δεν τους το δίνεις, βάζουν και φωτιά στο σπίτι σου και ας τους έχεις σώσει η ταΐσει. Οι Τούρκοι ξέρουν πολύ καλά γιατί προσπαθούν να μας πνίξουν στους μετανάστες και τέλος όλοι εσείς οι ανθρωπιστές και καλά που μάλλον ζείτε αποστειρωμένοι κάπου, σας εύχομαι να μην μάθετέ ποτέ τι σημαίνει Αλβανός η Πακιστανός γιατί θα είναι αργά.
June 12th, 2009 at 01:38
@ Tango: Πλάκα μας κάνεις, έτσι;
Γιατί στην απίθανη περίπτωση που το εννοείς σοβαρά αυτό που έγραψες στις 21:34, ότι δηλαδή οι ΛΑΟΣίτες θα είναι πιο έντιμοι γιατί δηλώνουν θρήσκοι, θα ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για Ρουσόπουλο, Εφραίμ, πρ. Αττικής Παντελεήμονα, Καραμανλή, Παπανδρέου κλπ. Μη φαντάζεται ότι είμαι κανένας αριστερός ματεριαλιστής και τα λέω αυτά, απλά δεν περίμενα να υπάρχει άνθρωπος που δεν αντιλαμβάνεται ότι οι τύποι είναι θρησκειοκάπηλοι. Μέχρι τη μέρα που μπήκε στο ΛΑΟΣ ο Μπουμπούκος διαφήμιζε βιβλία των νεο-δωδεκαθεϊστών, μου λες πότε πρόλαβε να αλλαξοπιστήσει;
June 12th, 2009 at 02:08
@ Tango
“it takes two to tango” αλλά, δόξα τω Θεώ, ο Χριστόδουλος δεν υπάρχει πλέον, και τα πονηρά αλλά ύπουλα κηρύγματα μισαλλοδοξίας σαν τα δικά σας μοιάζουν φαιδρά. Ο καρασταφέρης σας έγινε ο άνθρωπος του Μητσοτάκη (αυτού που μισεί πλέον) όταν συμμετείχε ως ρεπόρτερ στη μεγαλύτερη χαφιεδοϊστορία της μεταπολιτευτικής ιστορίας (τη δήθεν “βόμβα” Κρυστάλλη-ΚΥΠ στη συγκέντρωση Μητσοτάκη στην ΕΡΤ Κατεχάκη, το 85).
Ο χρυσαυγίτης Βορίδης, αρχηγός της νεολαίας των κουκουλοφόρων και τσεκουροφόρων της ΕΠΕΝ το 85, διαγραφείς από το Σύλλογο Φοιτητών της Νομικής για τις ναζιστικές του συμπεριφορές (και απόψεις) και κολλεγιόπαιδο, ο “ξέχασα να πάω στρατό” πρώην εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ Αϊβαλιώτης, ο γιος του διαρκώς παραπεμφθέντος για φιλοναζιστικές απόψεις μπαμπά του και άεργος πολιτικός Πλεύρης, ο τηλεσεξολόγος, ο τηλεπωλητής σαβουροβιβλίων και παράνομα -κατά τη θρησκεία σας- ομοκοίτης μιας καταγέλαστης τηλεπερσόνας, η σκυλού Σαρρή, η τηλεχαστουκίστρια της Λιάνη,…, όλοι αυτοί και τόσοι άλλοι είναι νέο ήθος?
Πιστέψτε στον καλό σας θεό, που μισεί τους μαύρους, τους εβραίους και τους κομμουνιστές, να διαβάζετε επί χούντας και να εκμεταλλεύεστε τη δημοκρατία για να την υπονομεύετε. Σας αφιερώνω το παρακάτω σκίτσο από τον σημερινό “Ελεύθερο Τύπο”:
http://www.e-tipos.com/page.ashx?pid=22
Ευτυχώς η δημοκρατία σάς παρέχει τη δυνατότητα να την υβρίζετε. Αλλά έχει και τους μηχανισμούς αυτοπροστασίας της.
@ Vaggelis
Έχετε δίκιο. Βρωμάει φασιαστικά ερπετά παντού πλέον. Που ‘χάσαν (?) την εύκολη κονόμα ή απλώς βρήκαν την ευκαιρία. Από εμάς εξαρτάται αν θα φάμε αυγά με μπέηκον για πρωινό ή θα φάει εμάς το πρωινό, γιατί αποδειχθήκαμε για άλλη μια φορά… χορτοφάγοι.
June 12th, 2009 at 14:19
@zxc Δηλαδή συγνώμη. Για το ότι υπάρχουν διεφθαρμένοι ιερείς τύπου Εφραίμ φταίει η θρησκεία? Και τα κείμενα της Αποκάλυψης μας το ξεκαθαρίζουν ότι τους έσχατους καιρούς ακόμα και οι ποιμένες θα είναι διεφθαρμένοι και για αυτό το ποίμνιο πρέπει να δείξει θάρρος.
@ all star game μάλλον έχεις μπερδευτεί φίλε μου. Ο θεός μας αγαπάει όλους το ίδιο. Δεν είναι προσωπολήπτης. Αγαπά τον αμαρτωλό και τον δίκαιο το ίδιο απλά αποστρέφεται την αμαρτία , όπως ο καλός γιατρός αγαπά τον ασθενή αλλά πολεμάει την ασθένεια. τώρα για τα ιστορικά στοιχεία που λες, δεν τα γνωρίζω και για αυτό δεν τα σχολιάζω. Πάντως είμαι κατά σε κάθε μορφή αδικίας από όπου και αν προέρχεται.
Το τελευταίο άρθρο του Tango… Different Moves In The Tango Dance
June 14th, 2009 at 17:21
Νομίζω τελικά, πως μια απλή αναφορά στα …”φασιστάκια”, αρκεί να τα τρελάνει και να αποκαλύψουν όοοοολο τους το …μεγαλείο.
ΟΚ φίλτατε γερμανοτσολιά, εμείς που έχουμε το “μίασμα” του αρχικομουνισμού, ίσως και να ελπίζεις πως θα μας ξεχάσει η ιστορία.
Ίσως όμως και οι φοβίες σου να βγουν αληθινές…
Η ιστορία πάντως δίδαξε μέχρι τώρα εμάς που τη διαβάσαμε ότι οι όμοιοί σου ΔΕΝ οφέλησαν τον κόσμο, ΔΕΝ άφησαν παρακαταθήκες για τα παιδιά σου, ΔΕΝ άφησαν τίποτα. Τίποτα φασιστάκι, ούτε τάφους για τους πατεράδες μας, στα σφαγεία τους, ούτε καν τρύπες σαν αυτές που έπρεπε να έχουν κρυφτεί όλα τα φασιστάκια.
Και επειδή ξέρω ότι (όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις), θα ακούσω περί ΕΣΣΔ, μην κάνεις τον κόπο να τα πεις. ‘Ανοιξε πρώτα κανένα βιβλίο, καμία εφημερίδα, τα ματάκια σου, ίσως πέρα από τους “ΧΈΡΙ ΧΕΡΙ” φίλους σου, για να δεις ότι υπάρχει κι άλλη λύση για τους μετανάστες.
Εκτός κι αν η δικιά σου οικογένεια, ήταν τόοοοοσο φραγκάτη που δεν έστειλε ποτέ άνθρωπο στα ξένα για δουλειά.
Και κάτι ακόμα, φίλε ” all star game “, τα ξέρουν αυτά τα φασιστάκια, τα ξέρουν. Το κακό είναι ότι τα… θαυμάζουν
Μπλιάχ
June 14th, 2009 at 19:32
Η ηλιθιότητα στην τηλεόραση περισσεύει και οι αναλύσεις μετά τις Ευρωεκλογές συνεχίζονται και τούτο γιατί οι Δημοσκόποι και τα exit polls μπορεί να απέτυχαν αλλά οι δημοσκοπήσεις θα διατηρηθούν και το καλοκαίρι με τα…μπάνια του λαού όπως λένε απόλυτα έγκυρες πηγές μας για να μας εξοργίσουν περισσότερο. Τουλάχιστον οι εφημερίδες με τα ένθετα ας βάλουν και ρακέτες αλλά και κανα αντιηλιακό στις συσκευασίες της Κυριακής μπας και μαυρίσουμε λιγάκι μετά τις κάλπες…
.-= Greekmme.gr´s last blog ..Γιατί αδιαφορεί για τις ταινίες Sci-fi η Ελληνική TV; =-.
June 16th, 2009 at 20:23
Δεν έχετε πάρει χαμπάρι το κομμάτι των “Νέων”, που υπενθυμίζει τα διάφορα φασιστικά που έλεγαν οι υμνητές της χούντας, μέχρι το 2002, όταν άρχισε η στροφή για “μετριοπαθές ΛΑΟΣ”; Ιδού:
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4521704&ct=1
June 17th, 2009 at 10:54
Αφήστε πια για το τι έλεγε κάποιος κάποτε. Και το ΠΑΣΟΚ έλεγε η Ελλάδα στους Έλληνες, και την παρέδωσε στους Αμερικανούς. Τίποτα πιο χειροποιαστό έχετε να μας πείτε; Αν δεν έχετε, τουλάχιστον πείτε μας για τους υμνητές της Χούντας που υπάρχουν μέσα στο ΠΑΣΟΚ…
Και είναι υποκρισία να μιλούν κάποιοι για κόμμα-ή “κώμμα” κατά τον vaggelis- που το ανέδειξε η TV, όταν υπάρχει ο τηλεοπτικός φασισμός να αντιμετωπίζεται ο Τσίπρας, αρχηγός του ΣΥΝ (κι όχι του ΣΥΡΙΖΑ), ενός εξωκοινοβουκευτικού δηλαδή κόμματος όπως είναι και το κόμμα του Παπαθεμελή, σαν να είναι ήδη βουλευτής;
June 17th, 2009 at 22:23
Γεια σου Μάρκο
Χαίρομαι που δεν θέλεις να σου υπενθυμίζουμε τι είπε “κάποιος κάποτε”, αλλά δεν θα σου περάσει. Δεν ξέρω γιατί σε βολεύει να ξεχάσουμε εμείς. Για σένα μάλλον θα υπάρχει λόγος. Πριν από το ΠΑΣΟΚ που παρέδωσε τη χώρα στους Αμερικανούς, πού ανήκε αυτή η χώρα; Εγώ δεν γνωρίζω υμνητές της Χούντας (με κεφαλαίο ε; πάει να κρυφτεί η τάνα η χαρά αλλά δεν κρύβεται) στο ΠΑΣΟΚ πλέον, αλλά βλέπω το αυγό του φιδιού να απλώνεται σε μεγάλο φάσμα της δεξιάς. Αλλά αν έχεις στοιχεία, ανώνυμος είσαι, εμπρός κόπιασε.
Στο Άουσβιτς διέπρεψαν πολλοί καλοί αμνήμονες σκλάβοι του Ράιχ και εχθροί των κακών ξένων… Και στο σημερινό Ιράν επίσης… Και ΄πολλώ μάλλον στο ΛΑΟΣ…
September 4th, 2009 at 13:06
H συζήτηση αποπροσανατολίστηκε με επιτυχία.
Φτάσαμε στο….Άουσβιτς! Μπράβο! Μπράβο….
Το θεωρώ απαράδεκτο να “καπελώνεται” με τέτοιους χαρακτηρισμούς (φασίστας, ρατσιστής) κάποιος που ψηφίζει ΛΑΟΣ διότι ο κάθε αριστερο -κάφρος ΕΤΣΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ…….
Είναι ή δεν είναι αυτό το συλλήβδην καπέλωμα ΔΕΙΓΜΑ ΩΜΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ?
Το Άουσβιτς είναι ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΟ. Δέν έχει όμως θέση στην συζήτηση. Το ΛΑΟΣ θα αυξήσει ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ? ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ “προμοτάρεται” απο τα ΜΜΕ.
Αυτό και μόνο του δίνει…αβαντάζ.
Εάν θα ήθελαν πραγματικά να πλήξουν τον Καρατζαφέρη, θα έπρεπε να τον ανεβάζουν στα …ουράνια, χαϊδεύοντας τα αυτιά ορισμένων στελεχών του που νομίζουν ότι έπιασαν τον πάπα απο τα…… επειδή μπήκαν στην Βουλή (προσοχή – ΟΧΙ του ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ)
Οι …ζεστές φωτιές του Δεκεμβρίου, Οι πεινασμένες ανάσες των εξαθλιωμένων, το ελέυθερο δικαίωμα στο πρεζόνι να αυτοκτονεί και να σπρώχνει πρέζα σε παιδικές χαρές, η παντελής απειθαρχία σε κάθε είδους νομιμότητα, η ΑΝΤΑΡΣΙΑ ενάντια σε κάθε θεσμό, Η ΑΠΟΔΟΧΗ, ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ, ΜΗ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑ τέτοιων φαινομένων, το ΧΑΪΔΕΜΑ απο τα ΜΜΕ (σκεφθείτε πόσες τηλε -ώρες ασχολούνται με τα ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ…), σε συνδυασμό με την ΑΣΥΣΤΟΛΗ ΜΗΝΤΙΑΚΗ προπαγάνδα υπέρ των θέσεών του) αποτέλούν ΑΣΦΑΛΗ ΕΧΕΓΓΥΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ….
ΜΙΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΦΑΛΜΕΝΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΝΑ ΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ……..
ΥΓ.
(Ή Μήπως και εγώ είμαι…φασιστάκι ή ρατσιστής ?)