“Τα παιδιά αυτά δεν κυνηγούν το δημοσιοϋπαλληλίκι”

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την επιστολή του επικεφαλής του δημιουργικού της ΕΡΤ, του κ. Νίκου Τσιμούρη, που έχει δημιουργήσει ένα τμήμα – πρότυπο στην ΕΡΤ, με μοναδικά αποτελέσματα, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε εργαζόμενους με συμβάσεις έργου.

Διαβάστε την επιστολή του και θα καταλάβετε πολλά από τα τεκταινόμενα στην ΕΡΤ, έναν οργανισμό που είναι φορτωμένος με πληθώρα μονίμων εργαζομένων από δεκαετίες σκανδάλωδων προσλήψεων που δυστυχώς λόγω έλλειψης μετεκπαίδευσης και επιμόρφωσης αδυνατούν να ακολουθήσουν τις νέες τεχνολογίες της τηλεόρασης και δεν μπορούν πλέον να αποδώσουν και από την άλλη έχει εκατοντάδες νέους εργαζόμενους που βρίσκονται εκεί με συμβάσεις έργου, προσφέρουν σημαντικό έργο στη λειτουργία του οργανισμού, αλλά για “οικονομικούς” λόγους η διοίκηση αρνείται να δεχτεί ότι καλύπτουν πάγιες ανάγκες:

Ονομάζομαι Νίκος Τσιμούρης και είμαι υπεύθυνος του τμήματος τρέιλερ/δημιουργικού/γραφικών της ΕΡΤ ΑΕ.
Σας στέλνω αυτό το mail γιατί νομίζω πως είσαστε και σεις ένα βήμα έκφρασης για εμάς τους εργαζομένους στην ΕΡΤ ώστε να ακουστεί η φωνή μας πέρα από ταμπέλες, εμπάθειες και μικρο-μεγαλοσυμφέροντα. Ο,τι αναφέρω μπορεί να αφορά το τμήμα μου, αλλά πιστεύω ότι γενικά αφορά και άλλα τμήματα της εταιρείας…

Από το 1997 που ξεκίνησα ως συμβασιούχος γραφίστας (με μεταγραφή από ιδιωτικό κανάλι) στην ΕΡΤ, προσπάθησα έστω και με τα πενιχρά μέσα της εποχής εκείνης να βοηθήσω από το πόστο μου (και με τη βοήθεια 1-2 συναδέλφων) ώστε η ΕΡΤ να δείξει ένα πιο φρέσκο πρόσωπο και κυρίως να μειωθούν τα τεράστια ποσά που έδινε μέχρι τότε η ΕΡΤ σε εταιρείες του χώρου για την κατασκευή σημάτων, γραφικών, τρέιλερ κλπ.

Break Bumper In (0.00.01.22)

Με τη βοήθεια των εντεταλμένων συμβούλων (Γ. Έξαρχου, Γ. Χουλιάρα και τελευταία Π. Λουκάκου) και κυρίως του απερχόμενου Προέδρου κ. Παναγόπουλου δημιουργήθηκε σιγά- σιγά ένας πυρήνας ατόμων-επαγγελματιών του χώρου με εμφανέστατα θετικά αποτελέσματα τα τελευταία χρόνια στο ON-AIR look των καναλιών της ΕΡΤ. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πάνω από μια δεκαετία το σύνολο των σημάτων σταθμών (ΕΤ1, ΝΕΤ, ERT ψηφιακή), σημάτων εκπομπών, παρουσιάσεων προγράμματος, τρέιλερ, πακέτων ειδήσεων αλλά και ειδικών προγραμμάτων:

-σύνολο Ολυμπιακών-Προολυμπιακών σημάτων εκπομπών 2000-2004-2008

-Φεστιβάλ τραγουδιού Θεσσαλονίκης 2005-2006-2007-2008 (γραφικά, καταχωρίσεις, banners, LED backgrounds, σήματα, onair graphics)

-Eurovision shows ελληνικών συμμετοχών (όπως το περσινό με το Σάκη, για το οποίο εκτός από όλα τα τρέιλερ, φτιάξαμε τα σήματα-γραφικά-LED backgrounds τραγουδιών και κάναμε και τον προγραμματισμό και playback των onair graphics της βραδιάς γλυτώνοντας την ΕΡΤ και τον κόσμο που τη χρηματοδοτεί από έξοδα δεκάδων χιλιάδων ευρώ, για το οποίο show πήραμε συγχαρητήρια από την EBU)

id EUROVISION 2006 FILL2 (0-00-08-04)

-όλο το πακέτο γραφικών της Eurovision Athens 2006 (ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού της EBU ΟΛΑ τα γραφικά και τρέιλερ ήταν ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ του official broadcaster, από προσωπικό -συμβασιούχους- της ΕΡΤ δηλαδή)

-ειδικά show όπως Maggiremata, Millenium show, Olympic Trophy, Προεδρεία Ε.Ε., Τηλεμαραθώνιοι (τσουνάμι, Unicef κλπ) κλπ κλπ στα οποία έγινε και post-production κάποιες φορές

-εορταστικά σήματα-προγράμματα καναλιών

-όλα τα τρέιλερ εκδηλώσεων των Μουσικών Συνόλων ΕΡΤ καθώς και ειδικών εκδηλώσεων όπως η Χριστουγεννιάτικη συναυλία κλπ

-σποτ δράσεων της ΕΡΤ όπως Ραδιοτηλεόραση, κοινωνικά μηνύματα (safer internet κλπ), χορηγιών, internet-portal, διαγωνισμών χορού-μουσικής κ.α.

-τρέιλερ και δημιουργικό εκτυπώσεων-εντύπων για το νεοσύστατο Ψηφιακό Αρχείο της ΕΡΤ

-ΟΛΑ τα γραφικά, σήματα και διαφημιστικά της Ψηφιακής από την ίδρυσή της έως και σήμερα (Σπορ+, info+, Πρίσμα+, Σινέ+)

-ΟΛΑ τα σποτ των ραδιοφώνων της ΕΡΑ καθώς και της περσινής Έκθεσης Ραδιοφώνου

-γραφικά μαραθώνιας κάλυψης Νέου Μουσείου Ακρόπολης και αναρίθμητων (πραγματικά )άλλων είναι δουλειά αυτής της ομάδας.

museum1

Για όσους ξέρουν από το χώρο μας είναι προφανές ότι το Ελληνικό Δημόσιο έχει κερδίσει κάποια εκατομμύρια ευρώ από την δουλειά αυτών των παιδιών… Το 2008 μάλιστα με πρωτοβουλία του κ. Παναγόπουλου (πρέπει να θεωρηθεί μια από τις παρακαταθήκες που αφήνει στην ΕΡΤ) και με αφορμή την συνεργασία με την RED-BEE, δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στην ΕΡΤ ένα ΕΝΙΑΙΟ τμήμα τρέιλερ-δημιουργικό με σκοπό αρχικά την υποδοχή του πακέτου γραφικών της RED-BEE και στην συνέχεια την κεντρική διαχείριση του ONAIR look και τρέιλερ της ΕΡΤ ΑΕ.

Στο τμήμα αυτό εργάζονται (πλην 3-4 εξαιρέσεων) συμβασιούχοι των ειδικοτήτων: Σκηνοθέτες , γραφίστες , παραγωγός, μοντέρ FinalCutPro , 3D animator-προγραμματιστής onair graphics/virtual studio , εκφωνητές, κειμενογράφος Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έγινε ΚΑΜΙΑ επιπλέον πρόσληψη συμβασιούχου για τη δημιουργία του τμήματος αυτού. Προτίμησα την αναδιευθέτυση ταλαντούχων ανθρώπων που δούλευαν χωρίς κεντρική διαχείριση και οργάνωση σε διάφορα πόστα της ΕΡΤ (καθώς και στο παλαιό τμήμα προβολής) απόφαση που στήριξαν τόσο ο κος Παναγόπουλος (Πρόεδρος) όσο και ο κος Λουκάκος (εντετ. σύμβουλος), για να μην επιβαρυνθεί επιπλέον η ΕΡΤ από αυτή την προσπάθεια, από τη στιγμή που είχε ήδη ανθρώπους με πολλή εμπειρία πάνω στο αντικείμενο (και κάποιοι από αυτούς περιζήτητοι στην ” πιάτσα”).

Οι περισσότεροι από τους συμβασιούχους που αναφέρω έχουν συμβάσεις συνολικά πάνω από 5 χρόνια, για να μην πω για κάποιες ατυχείς περιπτώσεις όπου για λίγες ημέρες δεν μονιμοποιήθηκαν με το ΠΔ Παυλόπουλου… Τα παιδιά αυτά (ο μέσος όρος ηλικίας του τμήματος είναι 29-30 έτη) δεν κυνήγησαν ποτέ τη μονιμοποίηση ή τέλος πάντων το δημοσιοϋπαλληλίκι. Αντίθετα δουλεύουν με τόσο μεράκι που πολλές φορές ξεπερνούν τις 9 ώρες δουλειάς τη μέρα χωρίς μάλιστα να πληρώνονται υπερωρίες-Κυριακές-αργίες-επιδόματα κλπ. Για ναμην πω ότι πολλές φορές παίρνουν τη δουλειά σπίτι τους για να συνεχίσουν και να τη φέρουν την επόμενη μέρα έτοιμη. Θα θυμηθώ παράδειγμα σκηνοθέτη που νοίκιαζε με δικά του λεφτά ταινίες από το video club για να τις βλέπει σπίτι του ώστε να φτιάξει έγκαιρα το τρέιλερ ταινίας που δεν είχε έρθει ακόμη από τον υποτιτλισμό.

spot ert digital final (0-00-34-16)

Πιστέψτε με γνωρίζω καλά τον ιδιωτικό τομέα του χώρου και σας διαβεβαιώνω ότι τα παιδιά αυτά δουλεύουν με τον ίδιο (ίσως και με μεγαλύτερο) ζήλο από τους συναδέλφους τους στον ιδιωτικό τομέα. Για την ΕΡΤ ρε γ…το, που λέμε χαρακτηριστικά και ας απαξιώνουν τη δουλειά μας μερικές φορές οι καλοθελητές!

ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

Γιατί σήμερα το πρωί μπήκα στο γεμάτο από ζωή και δημιουργικότητα συνήθως γραφείο και είδα άδεια τα γραφεία… κλειστές τις οθόνες των Mac… και αναλογίστηκα τι θα συμβαίνει από 1/1/2010 όταν οι συμβάσεις τους θα έχουν λήξει (κάποιων έληξαν ήδη). Οι συνάδελφοι απεργούν για το αυτονόητο…

Γιατί μόνο ως αστείο ακούν ότι δεν θεωρούνται απαραίτητοι για να τους υπογράψουν τις ανανεώσεις των συμβάσεων…

Ότι είναι βάρος στον κρατικό προϋπολογισμό…

ert-graphics

Το ίδιο βράδυ που όλη η Ελλάδα θα εύχεται Καλή Χρονιά τα παιδιά θα βγαίνουν στην ανεργία (την οποία έχουν γνωρίσει καλά πολλοί από αυτούς) και μάλιστα σε μια περίοδο ύφεσης που είναι αδύνατο να βρουν δουλειά σε ιδιωτικά κανάλια/εταιρείες παραγωγής άμεσα.

Αισθάνθηκα την ανάγκη να εξωτερικεύσω κάποιες σκέψεις/αγωνίες μου για τα παιδιά αυτά, αλλά και για το ενδεχόμενο πισωγυρίσματος σε παλιές πρακτικές αναθέσεων σε εταιρίες/ημέτερους κλπ αυτού του τόσο σημαντικού και ζωντανού κομματιού της ΕΡΤ…

PS. Για αυτούς που θα πουν ότι τέτοια ανάθεση ήταν και με τη RED-BEE, ως καθ’ύλην αρμόδιος θα απαντήσω ότι η συγκεκριμένη συνεργασία ήταν ένα τεράστιο ΣΧΟΛΕΙΟ για όλο το μαγαζί και η αφορμή για αυτή την εσωτερική αναδιοργάνωση/δημιουργία του τμήματος τρέιλερ το οποίο θα μπορεί πλέον να φέρει σε πέρας αντιστοίχου μεγέθους projects/rebrands όπως έγινε ήδη με το πρόσφατο rebrand της Ψηφιακής κλπ Αλλά αυτό το θέμα δεν το συνεχίζω τώρα γιατί μπορώ να το αναλύσω πολύ περισσότερο σε κάποιο άλλο post…

Με τιμή

Νίκος Τσιμούρης
υπεύθυνος ERT Creative



, , ,

Το άρθρο έχει γραφτεί από τον/την:

- που έχει γράψει 1938 άρθρα στο MediaBlog.


Επικοινώνησε με τον/την blogger

36 Σχόλια στο ““Τα παιδιά αυτά δεν κυνηγούν το δημοσιοϋπαλληλίκι””

  1. Dr. Klein Says:

    Μπραβο Νικο. Μακάρι και άλλοι υπευθυνοι – προιστάμενοι να ακολουθούσαν το παραδειγμα σου.

  2. +48 Says:

    Πές τα Νίκο!

  3. Κ.Π. Says:

    Διαβάζοντας, χαίρομαι που είχα την τιμή στο μακρινό παρελθόν να συνεργαστώ με τον Νίκο Τσιμούρη. Τιμώ τον ίδιο και τη δουλειά του, υιοθετώ τα γραφόμενα.

  4. Anonymous Says:

    Μπράβο Νίκο

  5. clean boy Says:

    Συγνώμη δηλαδή γιατί εγώ είμαι απο χωριό και δεν καταλαβαίνω…Ο Παναγόπουλος αφήνει και “σημαντικές παρακαταθήκες” στην ΕΡΤ??? Και με ποιο ακριβώς κόστος για τον ελληνικό λαό είπαμε; Και μπορεί όλα καλά να τα λέτε -εστω και με φτηνή συγκίνηση-για τους ανθρώπους που το “κακό κράτος” θέλει να μείνουν χωρίς δουλειά (ενώ όπως γράφεται παντού ο ίδιος ο “καλός” Παναγόπουλος είχε δέσμιους απο τον Αύγουστο ακόμα για να κρατήσει “πισινή” στην αποζημίωση όταν τα πράγματα θα πήγαιναν στραβά όπως και πήγαν), αλλά δεν μας λέτε και τίποτα και για το περίφημο σκάνδαλο με τα λογότυπα που είναι άλλο ένα ωραίο έργο για το οποίο θα θυμόμαστε όλοι τον “γαλαντόμο” Πρόεδρο;

  6. alekosmarkellos Says:

    Μπράβο Νίκο.

    Ένα ξεχωριστό παράδειγμα, το δημιουργικό αποτέλεσμα των συναδέλφων στο συγκεκριμένο τμήμα. Άλλωστε, η ποιότητα της δουλειάς τους αποτυπώνει απλά την ποιότητα των ιδίων:

    -Νέοι, ωραίοι και …συμβασιούχοι!

    Όσοι έχουμε συνεργαστεί μαζί τους είναι βέβαιο πως καταθέτουμε ενυπόγραφα τη συμπαράσταση μας.

  7. Insid2009 Says:

    Μπράβο Νίκο,

    Σε ποιό ποσοστό όμωε λειτουργεί ΕΤΣΙ η ΕΡΤ;

    Πιστεύω πολύ μικρό.

    Ατυχής μόνο, η σύγκριση με τα άλλα κανάλια.
    Όλοι είναι επαγγελματίες.
    Και τα άλλα κανάλια δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα της ΕΡΤ για αγορά εξοπλισμού κλπ.

  8. frikio Says:

    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΞΟΥΜΕ….. ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΟΛΟΙ…. ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ

  9. Νικος Τσιμουρης Says:

    Πρωτον δεν μιλω για κακό κράτος.
    Εχουν δημιουργηθει και παλαιοτερα προβληματα με τις συμβασεις.
    Απλως φαινεται αυτη τη στιγμη να οδηγουμαστε σε αδιεξοδο.
    Κατι σαν “ποναει κεφαλι, κοψει κεφαλι”.
    Υπαρχουν και αλλα χρωματα εκτος απο το ασπρο-μαυρο.
    Το ιδιο ισχυει και για τον Παναγοπουλο.Δεν εκρινα το εργο του,
    ουτε το συνολο της θητειας του εδω.Δεν ειναι δουλεια μου.
    Μιλαω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για μια πραγματικοτητα:
    στις 6 Ιουνιου 2008 (ημερα προβολης των νεων σηματων της RED-BEE)
    ξεκινησε επίσημα, με πρωτοβουλια Παναγοπουλου, τη λειτουργια του το νεο τμημα
    τρειλερ της ΕΡΤ.ΑΥΤΟ. Με μηδενικο προσθετο κοστος. Το συνολο των συμβασεων του τμηματος ισοφαριζει το κοστος που θα υπηρχε για την εξωτερικη παραγωγη ενος-δυο μονο από τα project για τα οποια εχουμε δουλεψει κατα καιρους…
    Δεν ειμαι ανθρωπος του Παναγοπουλου,ουτε του Σταγκου-του Χουλιαρα κλπ.Το γνωριζουν οσοι με ξερουν απο το 1997 που ειμαι στην ΕΡΤ εως και σημερα.

    σχετικα με τον insid2009: ζητω συγγνωμη απο τους συναδελφους των αλλων
    καναλιων, λογω του οτι δεν εκφραστηκα οπως θα ηθελα οταν αναφερομουνα σε αυτους.Απλως υπερέβαλα στην προσπαθεια μου να αποτιναξω απο πανω μας την ρετσέτα του δημοσιου υπαλληλου που δουλευει με τα ματια στο ρολόι και οπου φυγει-φυγει.Νομιζω οτι με καταλαβαινουν, γνωριζω εξαλλου αρκετους απο αυτους και τη δουλεια τους.
    Βεβαια αυτο σχετικα με τον εξοπλισμο ισχυει ισως σημερα.
    Γιατι τα γραφικά πχ για τη Eurovision 2006 εγιναν με PC των 2000 ευρώ!!!
    Για να μη μιλησω για λιγο παλαιοτερα (μέχρι το 2004 περίπου) οπου τα ιδιωτικα καναλια δουλευαν
    με Quantel και Silicon Graphics των 400.000 ευρώ οταν εμεις ειχαμε PC Pentium II των 1200 ευρώ και καναμε τα render στα PC του σπιτιού μας για να κερδισουμε χρόνο…

    Η ΕΡΤ λειτουργει έτσι κατά περίπτωση. Δεν μπορώ να μιλησω με ποσοστα φυσικα. Υπαρχουν παρα πολλες περιπτωσεις συμβασιουχων ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ που ειναι “ταμένοι” στη δουλεια τους στην ΕΡΤ.Και ειναι πραγματι παρα πολλοι αυτοι.Εξαλλου ζουμε στην Ελλαδα. Το ιδιο ερωτημα θα καναμε για ολες τις εταιρειες και οργανισμούς του Δημοσιου (φοβαμαι και του ιδιωτικου τομεα. Πιστευει κανεις πως οι νεοι δουλευουν το ιδιο με τους παλιους στον ιδιωτικο τομεα? σε τι ποσοστό?)

    Καλά αυτό με τη RED-BEE έχει καταντήσει αστικός μύθος!
    Η δουλεια της RED-BEE βαφτίστηκε “λογότυπα” και
    κρίθηκε ως εξωφρενικό το κόστος χωρις να κατσει καποιος να δει
    το συνολο των υλικων που παραλαβαμε απο την εταιρεια και τις τρεχουσες
    τιμες της αγορας για αυτο τον ογκο υλικων (μην ξεχναμε οτι μιλαμε για 3 τηλεοπτικα καναλια, WEBSITE, έρευνες, ειδησεογραφικο και αθλητικο πακετο, off-air promotion, εκπαίδευση κλπ). Τωρα το αισθητικό ΟΚ.Ο καθενας εχει τις αποψεις του.Δεκτες.Ομως επειδη γνωριζω αντιστοιχα κοστη μεγαλων ιδιωτικων καναλιων, μπορω να πω οτι το κοστος RED-BEE δεν ειναι οπως φαινεται…
    Εξαλλου η RED-BEE δεν γνωριζω να ανηκει σε κανεναν… ημετερο.(μηπως εκει ειναι και το προβλημα?)

    Ο λογος που εβαλα το ονομα μου στο post ειναι γιατι ακριβως δεν θελω
    να θεωρηθω παπαγαλακι του Παναγοπουλου. Οσοι ειναι συναδελφοι με ξερουν καλα. Υπηρχα και θα υπαρξω (λογικα) και μετά τον Παναγόπουλο…

    Οσο για τον ΑΣΕΠ… αληθεια οι κορυφαιοι μοντερ-σκηνοθετες-γραφιστες-εκφωνητες-μουσικοσυνθετες της αγορας θα πέρναγαν μέσω ΑΣΕΠ?
    για ψαξτε το…

    PS
    θα παρει τελικά αποζημιωση ο Παναγοπουλος?
    ακουσα οτι παραιτηθηκε χωρις αξιώσεις

  10. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Says:

    ετσι ειναι Νίκο!

    Κι εμεις στην ΕΡΤ3
    είμαστε πολυ χειρότερα …αλλα ποιος ακουει τη φωνη μας τοσα χρονια. Το μερακι λιγων ανθρωπων κραταει το καναλι! για το γ…το! πραγματικα δεν μπορω να φανταστω τι θα γινει απο 1/1/2010! εμεις στο τμημα γραφικων ειμαστε 4 ατομα για ολες τις δουλειες! οι δυο αοριστου με το Π.Δ. μετα απο 12 χρονια συμβασεων…και οι αλλοι 2, συμβασιουχοι! Πως θα δουλεψουμε μετα; Μπορει κανεις να καταλαβει; ειναι δυσκολοι καιροι…δεν λεω…αλλα κι αυτοι οι ανθρωποι δουλευαν πραγματικα…για ψυχουλα τοσα χρονια κανοντας οικονομια στο καναλι…Αυτοι, οι συμβασιουχοι των 700 ευρω, δεν ειναι αυτοι που βαραινουν τον προυπολογισμο της ΕΡΤ!!! Άλλα και Άλλοι ευθυνονται γι αυτο! και σιγουρα οχι οι ανθρωποι που πραγματικα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ!!! μαλλον αυτοι που ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ!!!

  11. Observer Says:

    Καλά τα λει ο Νίκος Τσιμούρης και συνχαρητηρια για τις προσπαθειες που κανει και συνχαρητηρια στην ομαδα του. Αλλα στο ενα μελος της ομαδας του που γνωριζω πολύ καλα θα του ελεγα. I know you stay there because you like what you do, but enough is enough, just get out of this system else you will consume your life confronting stupidity. You cannot fight a system based on ignorance and stupidity it grows like a virus and kills for its existence the common sense.

  12. Μιχάλης Says:

    -όλο το πακέτο γραφικών της Eurovision Athens 2006 (ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού της EBU ΟΛΑ τα γραφικά και τρέιλερ ήταν ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ του official broadcaster, από προσωπικό -συμβασιούχους- της ΕΡΤ δηλαδή)
    ###################################

    Επειδή τυχαίνει να με ενδιαφέρει άμεσα η Eurovision, απ’ ότι γνωρίζω τα γραφικά για το διαγωνισμό του 2006 για τη Eurovision ήταν παραγωγή της εταιρίας της Αγάπης Βαρδινογιάννη “Karamella” (http://www.karamella.gr/).
    Μάλιστα και στη σελίδα της εταιρίας αναφέρονται οι δημιουργίες.

  13. Νικος Τσιμούρης Says:

    Σωστός observer!!!
    Τα λεω κι εγω στον εαυτό μου χρόνια αλλά
    δυστυχως καθε φορα δινεις πιστωση χρονου
    στο συστημα…
    Κι ειναι κι αυτο το ψωνιο που μας τρωει…

  14. ΓΙΑΝΝΗΣ Says:

    ΝΟΜΙΖΩ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ (PROMOTION) ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΤΣΙΜΟΥΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΩΝ ”ΤΟΥ”?

  15. Ertikos Says:

    “Συνάδελφε” Τσιμούρη, κάνε κράτει- θα πατήσεις την γλώσσα σου !!!
    Με την ευκαιρεία θα μπορούσες να μας ενημερώσεις:
    1. Ποιές είναι οι τακτικές σου αποδοχές και πως προέκυψαν; Γνωρίζεις ποές είναι οι αποδοχές ενός Τακτικού υπαλλήλου,αποφοίτου Πανεπιστημιακής ή Πολυτεχνικής Σχολής και που να μπήκε στην ΕΡΤ με πάγια και ανοικτή διαδικασία; Ή μήπως θεωρείς τον εαυτό σου αυθεντία, παρόμοια της οποίας δεν δρασκέλισε το Ραδιομέγαρο;
    2. Πότε και με ποιά διαδικασία δημιουργήθηκε το Τμήμα του οποίου είσαι προϊστάμενο; Σε ποιόν Υπηρεσιακό Οργανισμό υπάρχει; Ποιά είναι η σχέση του αντικειμένου σου με το αντικείμενο των προβλεπόμενων από τον ισχύοντα Υπηρεσιακό Οργανισμό τμημάτων (Γραφιστικής, Υποτιτλισμού, κλπ.) και ποιά είναι η στελέχωσή τους;
    3.Γνωρίζεις πολλές παρόμειες με την δική σου περιπτώσεις, όπου με το ταλέντο του κάποιος να πρωωθήθηκε τόσο καλά όσο εσύ;

  16. clean boy Says:

    “Αστικός μύθος” αγαπητέ κύριε Νίκο;
    http://www.log.gr/read.cfm?id=3910.
    Θέλετε μήπως να γίνεται λίγο πιο σαφής; Είναι απολύτως κατανοητό οτι δεν φταίτε εσείς ούτε τα παιδιά της ομάδας σας(οι πιο πολλοί ικανότατοι-ες) που σαφώς καλύπτουν τις περίφημες “παγιες και διαρκείς ανάγκες” και ΠΡΕΠΕΙ να μονιμοποιηθούν.Δυστυχώς όμως δεν είναι αυτό μόνο το θέμα. Είναι οτι ΣΕ ΒΑΡΟΣ αυτών των παιδιων και πολλών άλλων μέσα στην ΕΡΤ, κάποιοι άλλοι ΚΟΝΟΜΗΣΑΝΕ και ΚΟΝΟΜΑΝΕ ακόμα, όπως λέει κι λαός… Αλλά αφού ανοίξατε τη συζήτηση τι ακριβώς εννοείτε με το “κόστος δεν είναι όπως φαίνεται”; Μιας και είσαστε ο υπεύθυνος θα ήταν καλό να πάρετε θέση και να ενημερώσετε λίγο όσους δεν ξέρουν. Αν μη τι άλλο επειδή είναι μια μομφή που αιωρείται αυτή των περί λογοτύπων και δυστυχώς συμμετείχατε και εσείς…

  17. Κωστας Says:

    Εργάζομαι κι εγω σε αντίστοιχη θέση με τον συνάδελφο Νίκο. Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει να περνάν απο το χέρι σου και απο το μυαλό κυρίως) το promotion ενός σταθμού και των εκπομπών του (bumpers, traillers, καταχωρήσεις, banners, διαφημιστικά). Την πίεση του χρόνου που υπάρχει γιατί οι περισσότερες δουλειές πρέπει να είναι έτοιμες “εχθές”. Στο τμήμα μου είμαστε λίγα άτομα και καταλαβαίνω ακριβώς το τι σημαίνει να φύγουν συνάδελφοι ιδίως πάνω στην καρδιά της σεζόν. Εμείς ως σταθμός μικρός μεν αλλα πανελλαδικός δεν έχουμε την “πολυτέλεια” ενος μεγάλου ιδιωτικού ή ακόμη και της ΕΡΤ να αναθέσει το πακέτο σε μια εταιρεία παραγωγής. Παρ’όλα αυτά θεωρώ οτι το να έχει η ΕΡΤ ένα τόσο άξιο τμήμα (πολλές απο τις δουλειές των παιδιών είναι άρτιες) είναι πολυ σημαντικό γιατι οι παραγωγές βγαίνουν απο ανθρώπους που νιώθουν και ζουν το τι ‘ζητάει’ ένα project. Είναι άσχημο να χάνεις συνεργάτες με τους οποίους έχεις συνδεθεί (πέρα απο το φιλικά και συναδελφικά) κυρίως δημιουργικά.

  18. Νικος Τσιμουρης Says:

    @Μιχάλη
    Ισως χρειάζεται μια επεξήγηση το θέμα…
    Αναφέρομαι στα τηλεοπτικά γραφικά/onair graphics.
    Η ΚΑΡΑΜΕΛΛΑ πραγματι επιμεληθηκε ολο το φασμα artwork/logo/banners/prints/merchantise κλπ καθώς και ορισμένα σενάρια τρέιλερ.
    Τα τηλεοπτικα τρειλερ(post σε κάποια)/οπτικο σημα/supers/graphic boards/postcard outros/παράθυρα/recaps, οτιδήποτε animated και on-screen δηλαδή έγιναν ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ εφαρμόζοντας οπωσδηποτε τα guidelines της Karamella. Οπως αλλωστε ειχε γινει και στους Ολυμπιακούς.Εξάλλου με την Καραμέλλα (διαφημιστικη της ΕΡΤ) πάντα βρισκόμαστε σε στενή συνεργασία, κάνοντας συχνά το post-production δικών τους concept οπως πχ. για το mundial, τους Ολυμπιακούς, παρουσιάσεων, καποιων σεναριων για την Ψηφιακή και πολλών άλλων και αντίστοιχα η εταιρεία αναλαμβάνει την παραγωγή εντύπων με υλικό που της παρέχουμε από σήματα/τρέιλερ κλπ που δημιουργουμε εσωτερικά.
    Εξάλλου νομίζω ότι στο site της (εξαιρετικά δημιουργικής κατά κοινή ομολογία και με πολλά βραβεία στο ενεργητικό της) Karamella η Eurovision2006 αναφέρεται στην κατηγορία “εταιρική ταυτότητα” που ανταποκρίνεται ΑΠΟΛΥΤΩΣ στην πραγματικότητα.
    Δεν διεκδικούμε τον τίτλο της διαφημιστικής… Εχουμε δυο εντελως διακριτούς ρόλους.

    PS
    Αν εισαι ο Μιχάλης που φαντάζομαι, cheers!

  19. Νικος Τσιμουρης Says:

    Και κάτι τελευταίο (ως ηθική υποχρέωση)…
    ότι ανέφερα για το τμήμα μου ισχύει σίγουρα στο ακέραιο και για τη… γειτονική Ψηφιακή. Αντίστοιχες συνθήκες-αντίστοιχος επαγγελματισμός-αντίστοιχη αβεβαιότητα…

    PS
    Γειά σου ηρωική Ελευθερία. Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει νομίζω την προσπάθεια που κάνετε, παρά μόνο αν σας γνωρίσει από κοντά (και από τις δουλειές φυσικά!)

  20. Νικος Τσιμουρης Says:

    Λοιπον…
    Πρώτον. Ευχαριστώ για τη στήριξη από τους φίλους
    που δεν περίμενα γιατι δουλεύουν σε άλλες εταιρείες.

    Πέφτω από τα σύννεφα βέβαια από τις “συναδελφικές” μαχαιριές.
    Συνάδελφε σε εισαγωγικά? Ποιόν ενόχλησε η επιστολή και γιατί?
    Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να κάνω ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ.Το 95% των εργασιών που ανέφερα είναι συλλογική δουλειά στην οποία είχα μερική συμμετοχή.
    Εξάλλου το promotion στη δουλειά μας γίνεται με showreel και όχι με posts.
    Και δεν θεωρώ ότι χρειάζεται να απαντήσω μέσα από τη στήλη για όλα τα
    ερωτήματα του Ertikou γιατι δεν ειναι προσωπικο το θεμα, όμως
    ρωτώ:
    Εχω σπουδάσει Φυσικός (Πανεπ. Αθηνων), δουλευω 20 χρονια στην τηλεοραση
    απο την αρχη της ιδιωτικης ως γραφιστας/art director, ειμαι παντρεμενος, με 3 ανηλικα παιδια, δουλευω 12 ωρες την ημερα στην ΕΡΤ (μεσο ορο), δεν εχω δικαιωμα υπερωριων-αργιων λογω θεσης και εχω και τις ευθυνες που αναφερει ο συναδελφος Κωστας απο ΑΛΛΟ ΚΑΝΑΛΙ. Ποιός ειναι ο μισθός που μου αναλογεί?

    Οσο για τη λειτουργία του τμήματος, απο όσα γνωρίζω προς το παρον ειναι ενα project της εταιρειας μεχρι τη δημιουργια ενος νεου οργανογράμματος(όποτε…)

    ΠΡΩΩΘΗΘΗΚΑ?
    μόνο με τον ιδρωτα και τα ξενυχτια μου στην οθονη φίλε μου.
    Υπαρχουν αλλοι καλυτεροι που εχουν αδικηθει? Και σε αλλα ποστα?
    ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ.
    Δεν φταιω σε αυτο. Μη χτυπας εμενα.
    ΤΕΛΟΣ

    PS
    πριν 2 χρόνια δηλωσα παραίτηση με σκοπό να κινηθώ σε ιδιωτικό κανάλι (με διπλάσιο μισθό).
    Εκτός της διοίκησης ήταν καποιοι καλοι συναδελφοι οι οποιοι επεσαν πανω μου και με επεισαν να παραμεινω στο ποστο μου.

    Σήμερα μετάνιωσα πραγματικά με αυτή μου την απόφαση.Κρίμα.

  21. Μιχάλης Says:

    Ενδιαφέρουσα απάντηση. Απλά επειδή αναφέρεις τα γραφικά για τη Eurovision γι’αυτό και το ανέφερα. Τα βιντεο και γενικότερα άλλες δημιουργίες φαντάζομαι οτι όντως γίνανε στην ΕΡΤ.
    Συγχαριτήρια btw και στην Καραμελλα, και στην ομάδα σας :)

    ps Δε νομίζω να γνωριζόμαστε, τουλάχιστον όχι προσωπικά.

  22. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Says:

    Ενα εχω να πω : αν δεν βιωσεις κατι, αν δεν το νιωσεις στο πετσι σου, δεν μπορεις ουτε να το καταλαβεις και σιγουρα δεν μπορεις να το κρινεις…..
    Κανενας δεν μπορει να καταλαβει τις συνθηκες που εχουμε δουλεψει τοσα χρονια στην ΕΡΤ σε βαρος της ζωης μας και της ζωης των παιδιων μας!!! Με βαρδιες χωρις αρχη και τελος….”οταν, οσο και για οσο απαιτει η υπηρεσια” ελεγε η συμβαση! Χωρις δραχμη και αργοτερα χωρις ευρω παραπανω! χωρις επιπλεον χρηματα για τα Σαββατοκυριακα, τις αργιες (Χριστουγεννα-Πασχα), χωρις δωρα Χριστουγεννων-Πασχα! Νομιζω ή στα αλλα καναλια τοτε ολοι ειχαν συμβασεις εργασιας;
    Ποιος μπορει να πιστεψει οτι στους δικους μας προσωπικους υπολογιστες που παιρναμε στο γραφειο καναμε δουλεια για την ΕΡΤ; κι ομως ειναι αληθεια! Το γεγονος απο την ιστορια με την RED BEE ειναι οτι επιτελους πηραμε δυο μηχανηματα τεχνολογιας! για να μπορεσουμε να εφαρμοσουμε αυτο που μας παραδοθηκε!!! γιατι με αυτα που ειχαμε το project θα ηταν σαν να μην εγινε για μας….
    το ολο πακετο εφαρμοστηκε στις ειδησεις, στα αθλητικα, στα τρειλερ, στο promotion του προγραμματος….Φυσικα και δεν ηταν ενα απλο λογοτυπο! οπως πολλοι θελουν να λενε…
    Νικο, εχουμε αγωνα μπροστα μας…και πρεπει να διεκδικησουμε…αυτη τη φορα για τους συναδελφους που πραγματικα δεν πρεπει να φυγουν!

    ps
    Να ‘σαι καλα! ευχαριστω για τα καλα σου λογια…

  23. Ν Says:

    ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΩ.
    ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΕΡ-άνθρωποι στην ΕΡΤ οι οποίοι δουλεύουν σκληρά ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ (το έχω διασταυρώσει αυτό), όμως μήπως αυτό συμβαίνει γιατί επιτρέπουν, ΑΡΑ είναι επιτρεπτό σε κάποιους να μη δουλεύουν ΚΑΘΟΛΟΥ;!! ΚΑΘΟΛΟΥ!!! (κάτι σα να λέμε “ευνοούμενοι”!)
    Και ξέρεις τι;…ΌΣΟ “ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ” και μάλιστα άρτια (όπως δηλαδή θα έβγαινε αν όλοι δούλευαν), ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ!!
    Πρέπει λοιπόν, ΠΡΩΤΑ, να αναζητηθεί η λύση στο να απομονωθούν, όχι να αγνοηθούν, αυτοί οι τέλος πάντων…φελλοί που όχι μόνο λυμαίνονται τη δουλειά σας αλλά και στερούν τη δουλειά, όπως φαίνεται, από ανθρώπους με όρεξη και ιδέες .
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ, ΑΠΟΜΟΝΟΣΤΕ ΤΟΥΣ. ΜΗ ΤΟΥΣ ΧΑΪΔΕΥΕΤΕ ΑΛΛΟ.
    Ταυτόχρονα όμως να ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΕ βροντερά και με κάθε τρόπο αυτούς που εργάζονται και προσφέρουν τον ιδρώτα τους, αυτούς που τελικά ξεχωρίζουν, έτσι ώστε να δημιουργείται ένα λογικό σύστημα αξιών που θα εμπνεύσει και θα εμπνέει όσους θέλουν να δουλεύουν, αντί να τους απομονώνει και να τους τιμωρεί “γιατί χαλάνε την πιάτσα”!
    Δε λέω ότι είναι εφικτό από τη μια στιγμή στην άλλη να γίνουν τέτοια θαύματα -που, στο δημόσιο;!- αλλά σίγουρα η λύση του να απομονωθεί μια ομάδα ή κάποιος προκειμένου να δουλέψει σε τόσο δυσμενές περιβάλλον δεν έχει μέλλον είναι και αυτό …κομματάκι δύσκολο να αντέξει στο χρόνο.
    Με λίγα λόγια, ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΚΥΤΤΑΡΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ… ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ.
    ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΣΤΗΝ ΕΡΤ.
    Τι να πω…μπορεί να και κάνω και λάθος.

  24. Νικος Τσιμούρης Says:

    Αποστολή εξετελέστη…STOP
    Το μήνυμα διαδόθηκε…STOP
    Το πρόβλημα αναζητεί τη λύση του…STOP
    MEDIABLOG είστε θεοί…STOP
    Κάναμε νέους φίλους…STOP
    αλλά και κάποιους (εκ των έσω δυστυχώς) εχθρούς…STOP
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ…FAST FORWARD

  25. Anonymous! Says:

    Για ποιο αυτονοητο απεργουν οι συναδελφοι? Για να εχουν δουλεια? τοτε γιατι δεχτηκαν εξαρχης το ρολο του συμβασιουχου? μηπως γιατι αυτοι οι αγνοι ιδεολογοι εργαζομενοι προσμεναν στη μονιμοτητα? Γιατι εγω αν παω προσωρινος σε μια ιδιωτικη εταιρεια και με ορισμενη συμβαση δεν εχω ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να …απεργησω για να συνεχιστει η συμβαση μου με το ζορι.
    Μα τι λεω, το σουπερ ντουπερ υπεροχο τμημα σας δουλευει μονο για το καλο της ΕΡΤ και των ηλιθιων που την πληρωνουν.

    Κι αν η ΕΡΤ σας εκμεταλλευτηκε και σας και τη δουλεια σας, οσο καλοι κι να σαστε, οσο σπουδαια δουλεια και να κανατε και υπερωριες δικια σας αποφαση ηταν να παραμενετε εκει, παντα φυσικα με το ματακι σας προς την ποθητη μονιμοποιηση, ετσι??

    Εγω το μπουρδελο ΕΡΤ θελω να κλεισει. Δε με νοιαζει και δε θελω να το πληρωνω. Καλοι υπαλληλοι, προικισμενοι γραφιστες, ανθρωποι που εχουν παραγει εργο υπαρχουν και στον ιδιωτικο τομεα και ειναι τουλαχιστον το ιδιο εκτεθειμενοι στην ανεργια οσο κι εσεις.
    Αντε γιατι ολοι οι συμβασιουχοι κλαιγεστε για τη μονιμοτητα και τους κακους που σας προσελαβαν να σας εκμεταλλευτουν αλλα ΟΛΟΙ το δεχτεικατε με τον κρυφο(?) ποθο της μονιμοποιησης.

    ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ!
    Βαρεθηκα να πληρωνω και σας και τα αφεντικα σας στο κολ*χανειο που λεγεται Ελλαδα και οι μισοι δουλευουν σαν τα σκυλια για να πληρωνουν τους αλλους μισους που ειτε εχουν βολευτει στο δημοσιοπαλληλικι ειτε προσπαθουν να το κανουν.
    ΒΡΕ ΟΥΣΤ!
    Να πατε αλλου να βρητε υποστηρικτες. Απο τη στιγμη που καποιος δεχτηκε να γινει συμβασιουχος δεν πρεπει να διαμαρτυρεται για τιποτε. Τον απαραδεκτο θεσμο των δημοσιων συμβασιουχων θα επρεπε να τον ειχατε χτυπησει απο την αρχη, πριν σας γυαλισει η θεσουλα για την οποια και προσληφθηκατε στην Ερτουλα (πως αληθεια? μηπως με μεσο?).

    Κι αν σας σοκαρει η αποψη μου καιρος ειναι να ξυπνησετε λιγο εσεις οι βολεμενοι αγνοι εργαζομενοι με τα πολλα ταλεντα.
    No mercy για σας. Για κανενα δημοσιο υπαλληλο ή βολεμενο Ελληναρα.
    Λιγο ΑΡΓΑ θυμηθηκατε να κανετε αγωνες (ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!).

  26. lupus Says:

    οι νεαροί ’υπερφίαλοι’ καλά θα κάνουν να σιωπούν.Αν μετάνιωσαν που δεν πήγαν στους ’ιδιώτες’ να πάνε τώρα μαζί με τ αφεντικό τους τον Παναγόπουλο και θα δουν πόσα θα παίρνουν…Η λύση στην ΕΡΤ είναι να φύγουν με εθελουσία κάπου 1000 άτομα και να πάρον τις θέσεις τους αυτοί που ήδη δουλεύουν τόσα χρόνια κι είναι στο φτερό..Ο συντάκτης προτογενώς δακρύβρεκτος υποστηρικτής του άθλιου Προέδρου όσο για τη δουλειά σας στη Γιουροβίζιον κάνατε ’θαύματα’ ναι για μια αθλιότητα που ευτυχώς Δεν θα ξαναγίνει….

  27. Νικος Τσιμούρης Says:

    @N
    εχεις δυστυχως δικιο.
    Ειναι αδιεξοδο.
    Ειτε δουλευεις παραπανω για να “καλυψεις” αυτους που καθονται
    είτε καθεσαι και συ και γινεσαι μερος του προβληματος…

    @anonymous
    οσο περιεργο και αν σου φανει, το μονο στο οποιο
    διαφωνω μαζι σου ειναι οτι ΟΛΟΙ οι συμβασιουχοι
    εχουν στοχο να μονιμοποιηθουν. Δεν ειναι για ολους ετσι.
    Εχω πολλά παραδειγματα…
    Καταρχην 3-4 ατομα απο το τμημα μου τα τελευταια χρονια
    εχουν παραιτηθει οικειοθελως για να κινηθουν στον
    ιδιωτικο τομεα, ενω θα μπορουσαν να ελπιζουν για
    την πολυποθητη οπως θα πιστευε κανεις μονιμοποιηση (ακομη
    και εγω σαν μονιμος το σκεφτομαι σοβαρα) ενω ενας απο αυτους που τελειωνουν οι συμβασεις τους τον αλλο μηνα ετοιμαζεται να φυγει μόνιμα για την Αγγλία,εν ολιγοις για τους λογους που αναφερεις.
    Κατά τα άλλα, πολλα απο αυτα που λες για το Δημοσιο δεν με βρισκουν αντιθετο…
    Απλα, μη νομιζεις οτι ειναι ιδιαιτερο βολεμα να εισαι συμβασιουχος στην ΕΡΤ πια.Ουτε ιδιαιτερες αποδοχες εχουν, ουτε 14 μισθους, ουτε έξτρα, μικροτερη αδεια και αγνωστο μέλλον…
    Το μεγαλυτερο προβλημα ηταν ο αιφνιδιασμός… Σε εναμισυ μηνα φευγετε, ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (ενω συνηθως μετα απο μια απολυση σε μια εταιρεια εχεις εστω αυτο) απο τη στιγμη που ειναι με μπλοκακι!
    Τωρα το να κλεισει η ΕΡΤ… ΟΚ
    Να κλεισουν και τα δημοσια νοσοκομεια, οι συγκοινωνιες, οι δημοσιες τραπεζες κλπ αφου υπαρχουν πολλοι που δεν τα χρησιμοποιουν ποτε.
    Τωρα το οτι πχ πληρωνετε 60 ευρω το μηνα για να βλεπετε τη Superleague αντι για τα 4 ευρώ της ΕΡΤ στη ΔΕΗ, έλα μωρέ… είμαστε large εμεις οι Ελληνες…

  28. Νικος Τσιμούρης Says:

    Ειναι μεγάλη η παρέα απο οτι φαινεται
    και σε προκαλει να κανεις κουβεντα!

    Εχω τον εξης προβληματισμο…
    Την ΕΡΤ την πληρωνουμε ολοι μας.Αναμφισβητητα.4,04 ευρω ανα λογαριασμό το μηνα (περιπου 1,3 ευρω το ατομο μεσο ορο).
    Το super duper show των 200.000+ ευρω το επεισοδιο ενος ιδιωτικού καναλιού, το πληρωνει ο ιδιοκτητης του? από που? με εισαγωγή συναλλάγματος από το εξωτερικό? μήπως από το διάστημα? ή μήπως από τα προϊοντα που αγοραζουμε καθημερινα απο το super market? για τα οποια ψαχνουμε να βρουμε τι ανεβαζει τις τιμες, γιατι ειναι ακριβοτερα απο το εξωτερικό κλπ κλπ κλπ Μήπως οι εξωφρενικές αξιώσεις κάποιων σε διαφημιστικό χρόνο και ό ανελέητος ανταγωνισμός προγραμμάτων/αστέρων εξαργυρώνεται σε κάθε μας καθημερινή συναλλαγή? Και η ΕΡΤ βέβαια εχει διαφημίσεις.Πως μεταφράζονται ομως στη συνολικη διαφημιστική δαπάνη? Μηπως ειναι αμελητεα ποσοτητα?

    Μηπως ειναι φτηνη τελικα η ΕΡΤ (για τόσα καναλια,ραδιοφωνα,ΕΙΔΗΣΕΙΣ,αθλητικά,ταινιες ολων των ειδων,ορχηστρες,ψηφιακό αρχείο,πολιτιστικές εκπομπές, Disney κλπ)?
    Γιατι σε ολο τον κόσμο τα μεγάλα ΕΛΕΥΘΕΡΑ ιδιωτικα ειναι ελάχιστα?
    Μηπως γιατι ειναι πιο ξεκαθαρο το: πληρωνεις οτι θέλεις να δεις?
    Και όσο πραγματικά αξίζει?
    Μηπως ειναι ακριβο το ΔΩΡΕΑΝ μερικες φορες?

    Μπορει να εχω αδικο… Μπορει ομως και οχι…

  29. Nikos Says:

    Δηλαδη, θα μας τρελανετε ολους…. Ειστε συμβασιουχοι…. δηλαδη η συμβαση εργασιας σας εχει ημερομηνια ληξης!! Κυριοι εσεις το επιλεξατε… γιατι τοσα χρονια δεν φυγατε απο την ΕΡΤ (ΔΗΜΟΣΙΟ) για ιδιωτικα καναλια ή εταιρειες?? Αρα το δημοσιουπαλληλικη θελετε… ΟΧΙ! Επιτελους ας γινει κατι σωστο…. οχι δεν θα πουμε να μονιμοποιηθουν τα stage που ειναι ΟΛΟΙ βυσματα! ΟΧΙ κυριοι…. Αλλα αν δεν κανω λαθος… τα ΑΘΛΙΑ σηματα της ΕΡΤ κοστισαν νομιζω κατι εκατομμυρια …. περιεργο εεε να ειναι ολα εσωτερικες παραγωγες τις ερτ και να στοιχιζουν τοσα…. Δε ντρεπεστε λιγο! Με το ζορι δημοσιοι υπαλληλοι! ΑΛΛΑ εσεις στην ΕΡΤ ψαξτε λιγο και το θεμα συμαβσιουχων σε μεγαλη ιδιωτικη τραπεζα που περσυ δεν ανανεωσε καμια συμβαση…. Αλλα αυτοι ειναι του ιδιωτικου τομεα δεν εχουν τα ιδια δικαιωματα οπως εσεις του δημοσιου.,… αυτοι πρεπει να τρεξουν και να παλεψουν στη ζωη τους… εσεις οχι… με το ζορι δημοσιο! Αλλοι κυριοι για να μπουν στο δημοσιο εχουν δωσει εξετασεις και σεις με το ΤΙΠΟΤΑ θελετε νβα γινετε δημοσιοι υπαλληλοι… ΟΧΙ! Το μονο κοινωνικα αδικο ειναι το θεμα των παιδων που αν και ναι παρανομα μπηκαν με stage παραμονες εκλογων να τους διωξουν… θα επρεπε εστω να τους αφησουν να ληξη η συμβαση! Αυτο που θα επρεπε να κανουν ηταν να δουν… Ποιο εκαναν αυτες τις συμαβσεις, δεν εγιναν απο μονες τους και να υπαρχει ΤΙΜΩΡΙΑ… γιατι στην Ελλαδα δεν υπαρχει τιμωρια για κανεναν!!! Οσο για αυτους που βγαινουν στα καναλια και λενε ειμαι 5 χρονια με STAGE τι να πω… δεν ντρεπονται να τα λενε??? Αισχος… αλλα προτιμουσαν να παιρνουν 400 ευρω και χωρις ασφαλιση παρα να πανε να εργαστουν αλλου στον ιδιωτικο τομεα… δε ντρεπεστε να τα λετε??? Στο τελος θα μας πουν οτι τους ορους (οχι βασικο, μη ασφαλιση) τους εμαθαν αργοτερα…. Ξερετε κυριοι τι παιρνουν οι φοιτητες οταν κανουν πρακτικη?? Ρωτηστε να μαθετε… βασικο μισθο δεν παιρνουν και ουτε ασφαλιση εχουν.

  30. M Says:

    Φίλε “Anonymous!” χάνεις το δίκιο σου με τον τρόπο που εκφράζεσαι.
    Ούτως ή άλλως, αν ήσουν στη θέση τους, τα ίδια θα έλεγες.
    Και μη βιαστείς να απαντήσεις ότι “εγώ δεν θα επέλεγα ποτέ να γίνω συμβασιούχος” ή “αν ήμουν συμβασιούχος τότε θα ήμουν προετοιμασμένος και για την έξοδο”, γιατί ΠΟΤΕ δεν ξέρεις ποιοι είναι οι λόγοι που ωθούν κάποιους ανθρώπους στις όποιες επιλογές. Ακόμα κι αν η επιλογή είναι ο τρόπος που απάντησες πιο πάνω.

  31. Νικος Τσιμούρης Says:

    Εχει δίκιο ο M.
    Εξάλλου, οταν ξεκινησαμε εμεις οι παλιοτεροι ως συμβασιουχοι στην ΕΡΤ δεν υπηρχε ποτε το σεναριο μονιμοποιησης.Οι τελευταιοι μονιμοι ειχαν γινει πανω απο μια δεκαετια πριν.Κανεις δεν περιμενε ρεαλιστικα οτι θα γινει ποτέ αυτο το ΠΔ που μονιμοποιησε οσους μονιμοποιησε…
    Ολοι οι συμβασιουχοι εχουν στην ακρη του μυαλου τους το ενδεχομενο μη ανανεωσης.Το ξαναεγραψα… ο αιφνιδιασμός ειναι το προβλημα.
    Γιατι η συζητηση ξεκινησε αναφεροντας μονο τα stage, και αιφνιδιως επεκταθηκε στο συνολο των συμβασεων.

    Τωρα γιατι δεν φυγαμε τοσα χρονια απο την ΕΡΤ…
    Καποιοι (οχι πολλοι) γιατι οπως λετε και σεις ισως προσεβλεπαν σε κατι περισσοτερο , άλλοι γιατι συμφωνουσαν περισσοτερο με το προφιλ της ΕΡΤ και γενικοτερα λογω των πολυ περιορισμενων διαθεσιμων θεσεων στο αντικειμενο μας τα τελευταια χρονια στον ιδιωτικο τομεα.

    Να τονισουμε αλλη μια φορα κατι…
    Μιλαμε για συμβασεις ΕΡΓΟΥ και οχι εργασιας.Δηλαδη με πολυ περιορισμενα διακαιωματα…ουτε ΟΑΕΔ ουτε αποζημιωση ουτε τιποτα!
    Παντως σε πολλα εχετε δικιο. Εγω σε πολλους φιλους που “ψαχνονταν” για την ΕΡΤ, παντα τους απωθουσα απο την ιδεα για αυτον ακριβως το λογο. Γιατι ναι μεν δεν ειχε ξανασυμβει ευρεως στο παρελθον μη ανανεωση συμβασεων, αλλα ηταν ευνοητο οτι αυτο το καθεστώς καποτε θα επεφτε σε τοιχο!
    Απο τα παιδια του τμηματος, για τα οποια ξεκινησα το θεμα, η πλειοψηφια δεν εκβιαζει τη μονιμοτητα (εξαλλου με 5-7-10 χρονια συμβασεων καποιοι θα μπορουσαν να το πετυχουν ευκολα δικαστικα).Πολυ ευστοχα το mediablog επελεξε τη φραση που εβαλε ως επικεφαλιδα.Ζητουν να συνεχισουν να κανουν αυτο που κανουν οπως σημερα.
    Και δεν ειναι τιποτα ανειδικευτοι:
    Δειγματοληπτικα απαρτιζονται από:
    Πτυχιουχος ΑΕΙ με master,Ηλεκτρονικοι ΤΕΙ, Γραφιστες ΤΕΙ, 2 άτομα με σπουδες στην Αμερικη σε 3D graphics,αλλος ενας στην Αγγλία,μια αποφοιτος Ανοικτου Πανεπιστημιου και οι περισσοτεροι γραφιστες με πτυχιο του πιο γνωστου ΙΕΚ γραφιστικης στην Ελλαδα.
    Μονο… εγω δεν πληρω τις προϋποθεσεις δηλαδη της ΕΠΕΡΕΣΙΑΣ οπως λεει και ο φιλος Ερτικος!

    Τελοσπαντων, καταλαβαινω τις αντιρρησεις σας γιατι οι περισσοτεροι λεγαμε (και σε καποιο βαθμο συνεχιζουμε να τα λεμε) τα ιδια πριν δουμε τα πραγματα απο κοντα.

    @Iupus
    συμφωνω γενικά συνάδελφε…
    ακριβή βεβαια η λυση που προτεινεις…
    Αυτο με τον Παναγοπουλο επειδη μου το ειπαν 2-3 ατομα το λεω και ΦΩΝΑΧΤΑ:
    Κατεγραψα τα γεγονοτα οπως ακριβως εγιναν.
    Οπως μια διοικηση χρεωνεται οτι απαραδεκτο εγινε επι των ημερων της
    αλλο τοσο πιστωνεται και τα οποια θετικα. 1+1=2, ουτε 0 ουτε 3.
    Αν θελετε, παρτε ενα μαυρο μαρκαδορο και σβηστε ολα τα ονοματα οπου υπαρχουν στο κειμενο.Και το δικο μου.Και ξαναδιαβαστε το κειμενο.
    Εξαλλου ειναι αστειο να θεωρουν καποιοι οτι γλύφω… αποχωρησαντες!!!
    Το οτι δουλεψαμε για τα project που ανεφερα, δεν σημαινει οτι συμφωνουμε αναγκαστικα για το περιεχομενο τους.Οπως αυτος που μονταρει ενα θεμα ειδησεων δεν σημαινει αναγκαστικα οτι συμφωνει με τα λεγομενα.

    Οσο για την προτροπή σου… χμμμμμμμ….

  32. ertikos Says:

    Αγαπητέ ¨συνάδελφε¨
    Επειδή, και σε αντίθεση με παλαιότερες δικές σου εξαγγελίες, συνεχίζεις την συζήτηση θα ήθελα να μας διευκρινήσεις τι ακριβώς εννοείς με την φράση:
    “Μονο… εγω δεν πληρω τις προϋποθεσεις δηλαδη της ΕΠΕΡΕΣΙΑΣ οπως λεει και ο φιλος Ερτικος!”
    και επίσης σου υπενθυμίζω τα ερωτήματα του προηγούμενου μηνύματος μου που άφησες αναπάντητα:

    1. Ποιές είναι οι τακτικές σου αποδοχές και πως προέκυψαν; Γνωρίζεις ποές είναι οι αποδοχές ενός Τακτικού υπαλλήλου,αποφοίτου Πανεπιστημιακής ή Πολυτεχνικής Σχολής και που να μπήκε στην ΕΡΤ με πάγια και ανοικτή διαδικασία; Ή μήπως θεωρείς τον εαυτό σου αυθεντία, παρόμοια της οποίας δεν δρασκέλισε το Ραδιομέγαρο;
    2. Πότε και με ποιά διαδικασία δημιουργήθηκε το Τμήμα του οποίου είσαι προϊστάμενος; Σε ποιόν Υπηρεσιακό Οργανισμό υπάρχει; Ποιά είναι η σχέση του αντικειμένου σου με το αντικείμενο των προβλεπόμενων από τον ισχύοντα Υπηρεσιακό Οργανισμό τμημάτων (Γραφιστικής, Υποτιτλισμού, κλπ.) και ποιά είναι η στελέχωσή τους;
    3.Γνωρίζεις πολλές παρόμειες με την δική σου περιπτώσεις, όπου με το ταλέντο του κάποιος να πρωωθήθηκε τόσο καλά όσο εσύ;

  33. Νίκος Τσιμούρης Says:

    Σας ευχαριστούμε όλους για την υποστήριξή σας.
    Το πρόβλημα (έστω και προσωρινά) απο οτι φαινεται λύθηκε!
    Μέχρι το καλοκαίρι τα παιδιά συνεχίζουν κανονικά
    να δουλεύουν με το πάθος που έχουν μάθει να δουλεύουν…
    Ευχόμαστε σε όλους -επιτέλους- Καλές Γιορτές!!!

    PS
    Τα χρόνια πολλά ισχύουν και για τους… θερμόαιμους γιατι βοήθησαν σε μια ενδιαφερουσα συζητηση.
    Οσοι θελουν να με ρωτησουν επι προσωπικου, κερναω καφέ (με δικά μου έξοδα εννοείται!) στο γραφείο.Ξέρετε… ισογειο του κτιρίου Δ.

    PS2
    Κάπως έτσι ήλπιζα να τελειώσει το post!

    Νικος

  34. tolis gruevski Says:

    ο κυριος νικος αν θυμαμαι ητο στο σεβεν εξ?

    περαν αυτου,η θεση μου ειναι διαφορετικη.Η ερτ πρεπει να κλεισει και να εκκαθαριστει ως αε.

    οι μονιμοι να μεταταχθουν σε υπηρεσιες που τους εχει αναγκη ο τοπος,στους τομεις ασφαλειας,παροχη υπηρεσιων στο πολιτη,δημιουργικο φορεων κλπ.

    ουδεις λογος υπαρχει πλεον να υφισταται η εταιρια αυτη.

    επειδη ομως εχει περιουσια,πρεπει να κλεισει οι να πωληθει.

    το καθαρο ενεργητικο να αξιποιηθει για κοινη ωφελεια.

    αλλα,ας κλεισει επιτελους να προοδευσουμε.

  35. Νικος Τσιμούρης Says:

    Πράγματι tolis ήμουν στο Seven X την περίοδο 1990-1996. Μυστήρια χρόνια!!! Οσο για τα υπολοιπα που γράφεις… τιποτα δεν αποκλειεται. Εγω παντως εχω παραιτηθει απο την ΕΡΤ εδω και μηνες. Δυστυχως για τους συναδελφους συμβασιουχους, για τους οποιους ειχα κανει αυτη την επιστολη, ειναι σημερα ΟΛΟΙ ανεργοι. Αχ παλιο…ΔΝΤ!!! “Αυτοι οι ξενοι ησαν μια καποια λυσις” (ή πρόφασις τελοσπαντων)

  36. andreas Says:

    …..και μετα το γλύψιμο κυριε νικολαε πηγατε στον skai μαζι με το “εντιμο” αφεντικό σας.τον “αξιότιμο”-λεμε τωρα-παναγόπουλο.επιτέλους γλυτώσατε από την συμφορά της “καταραμενης” ερτ.
    φιλιά στους λυριτζιδοοικονομους και στην κυρά πόπη.
    φαγατε φάγατε φάγατε και τωρα φτύνουμε.συγκινήθηκα με την παρακαταθήκη που άφησε ο παναγόπουλος.

    τα σέβη μου σε όλους εκεί.Μόλις σας δίωξει ο Αλαφούζος θα τα ξαναπούμε..

Το σχόλιο σου

CommentLuv badge

Additional comments powered by BackType